به گزارش ایرنا، تمرینات تیمی تراکتور یک روز پس از باخت دور از انتظار این تیم مقابل پیکان و حواشی های ایجاد شده در این بازی، در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز از سرگرفته شد و به رغم تاکید جرج لیکنز مبنی بر ممنوعیت حضور تماشاگران در تمرین، عده ای از هواداران با دسته گل و دست نوشته هایی از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دلجویی و حمایت کردند.
شجاعی نیز در پایان تمرینات مقابل هواداران حاضر شد و اظهار داشت: به خاطر یک نفر تیم را رها نمی ‌کنیم، هیچ فردی خانواده خود را رها نمی کند و انتظار داریم هواداران نیز در روزهای سخت در کنار تیم باشند.
در جریان بازی تراکتورسازی با پیکان در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز، یکی از به اصطلاح هواداران تراکتور با ورود به زمین به بهانه گرفتن عکس سلفی، با مسعود شجاعی درگیر شد که این فرد بلافاصله از سوی نیروی های انتظامی دستگیر شد.
در ادامه وقایع ناگواری نیز در ورزشگاه رخ داد که به درگیری برخی تماشاگران با نیروهای امنیتی و انتظامی منجر شد.
اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز در گفت و گویی اعلام کرده که تا پایان هفته در مورد اتفاقات این بازی رای لازمه صادر خواهد شد.
تراکتورسازی تبریز در حال حاضر با 49 امتیاز از 26 بازی در رتبه چهارم جدول قرار دارد و در هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب آهن این شهر می رود.
3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.