محمدحسین اکبرنژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مصوبه ای در زمینه افزایش کرایه تاکسی های کلانشهر تبریز وجود ندارد، افزود: اینکه تعدادی از رانندکان تاکسی افزایش کرایه ها را تصمیم سازمان تاکسیرانی اعلام کرده اند، کذب بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.
وی اظهار داشت: اگر قرار باشد سازمان تاکسیرانی کرایه های جدید را اعلام کند، ابتدا باید در شورای اسلامی شهر تصویب شود و بعد از تصویب در این شورا به ما ابلاغ شود.
اکبرنژاد ادامه داد: در حال حاضر همان کرایه های قبلی برای تاکسی درون شهری احتساب و اعمال می شود و احتمال دارد تا پایان فروردین ماه جاری کرایه های جدید تعیین شود.
وی درباره رفتارهای ناشایست بعصی از رانندگان تاکسی با مسافران، عنوان کرد: در صورت مشاهده و یا گزارش این گونه رفتارها به واحد گزارشات، از طریق کمیته انضباطی سازمان به طورحتم برخورد و رسیدگی می شود.
اکبرنژاد با اشاره به اینکه طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی های تبریز از سوی سازمان تاکسیرانی آماده و به شورای اسلامی شهر ارایه شده است، اظهار داشت: کمیسیون عمران شورا در نشستی این طرح را بررسی می کند.
وی ادامه داد: طبق این طرح افزایش کرایه تاکسی های شهر تبریز برای سالجاری 25 درصد تعیین شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 10 هزار و 841 دستگاه تاکسی و حدود 15 هزار راننده در شبکه حمل و نقل درون شهری تبریز در بخش تاکسی فعال هستند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.