ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، نساجی مازندران را پیش رو دارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با انجام دو بازی آغاز می‌شود و ماشین‌سازی در خانه به مصاف نساجی مازندران می‌رود.
 
بازی دوم امروز بین تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نساجی قائم‌شهر برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که باید آن را دیدار "سلطان‌های تساوی" نام گذاری کرد. ماشین‌سازی با ۱۴ و نساجی با ۱۳ تساوی بعد از صنعت نفت آبادان که ۱۵ تساوی در لیگ دارد، از این لحاظ رکورددار هستند.
 
از وقتی مجید جلالی به نساجی آمده است این تیم فقط یک پیروزی به دست آورده اما به جز دو شکست در دیگر دیدارها حریف سرسختی نشان داده است به طوری که دو تساوی این تیم برابر دو مدعی قهرمانی لیگ یعنی پرسپولیس و سپاهان به دست آمده است. این تیم با ۲۵ امتیاز هنوز کمی خطر سقوط را حس می‌کند اما با نگاهی به عملکرد سپیدرود ۱۵ امتیازی و استقلال خوزستان ۱۰ امتیازی هواداران این تیم خیلی هم نگران این موضوع نیستند و از حالا در فکر فصل بعدی حضورشان در لیگ برتر هستند.
 
ماشین‌سازی تبریز هم شرایط مشابهی با نساجی دارد و با ۲۶ امتیاز در رده نهم قرار گرفته است. این تیم فصل سینوسی را از لحاظ کسب امتیاز پشت سر گذاشته و احتمالاً با توجه به اینکه خود را از منطقه سقوط دور می‌بیند نگرانی خاصی هم از این بابت ندارد. البته با توجه به مالکیت هم‌زمان زنوزی در این تیم و تراکتورسازی که مدعی قهرمانی است، سه بازی ماشین‌سازی با دیگر تیم‌های مدعی یعنی استقلال، سپاهان و پرسپولیس در ادامه فصل بسیار مهم و حیاتی جلوه می‌کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.