سیامک نعمتی عصر شنبه در پایان دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: خوشبختانه در نیمه اول با توجه به اینکه در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم، کار را تا حدی برای خود راحت کردیم.
وی افزود: ولی نتوانستیم این سه گل را در نیمه دوم تکرار کنیم و برای حفظ نتیجه تا حدی عقب‌نشینی کردیم که این یک امر طبیعی بود چون سپیدرود در زمین خود بازی و باید در نیمه دوم حمله می کرد.
وی که زننده یکی از سه گل پرسپولیس در این دیدار بود، ادامه داد: پنالتی ما هم می‌توانست درست باشد و اگر اعلام می‌شد، شاید روند بازی را تغییر می‌داد و ما می‌ توانستیم به گل ‌های بیشتری دست یابیم.
نعمتی در ادامه به شرایط پرسپولیس اشاره و اضافه کرد: امسال یکی از بهترین سال ‌های تاریخ پرسپولیس بود و امیدوارم سال آینده نیز بهتر از سال 97 باشد و در این راستا، تمامی بازیکنان تلاش خود را انجام خواهند داد.
نعمتی به دیدار حساس این تیم در بازی آینده برابر استقلال تهران اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جدول، ما نیز برای کسب هر سه امتیاز بازی به زمین خواهیم رفت که این امر به طور حتم بر جذابیت دربی می افزاید.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر امروز (شنبه) در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت سرخپوشان پایتخت با نتیجه سه بر یک میزبان را شکست دادند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.