معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس از انعقاد 837 میلیارد ریال قرارداد خدمات عمرانی و زیربنایی در ارس خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج حاتمی گفت: در سال 1397 تعداد 95 قرارداد عمرانی از طریق کمیسیون معاملات و 19 قرارداد در بخش پشتیبانی با موضوع طرح های عمرانی سازمان منعقد شده است.
وی اظهار کرد: مبلغ قراردادهای منعقده کمیسیون معاملات در سال گذشته بیش از 817 میلیارد و 988 میلیون و 591 هزار ریال بوده و مبلغ قراردادهای منعقده واحد پشتیبانی نیز 18 میلیارد و 928 میلیون و 417 هزار ریال است.
حاتمی افزود: پروژه‌های منعقد شده در بخش های راه، کشاورزی، برق، ورزش و تفریحات، خدمات نگهداری و نظافت شهری و زیباسازی، مرمت آثار تاریخی و فرهنگی در محدوده های جلفا، نوردوز و خداآفرین منطقه آزاد ارس در حال اجرا هستند.
وی با بیان اینکه ارس با سرعت رشد مناسب در بخش های تولیدات صنعتی و گردشگری به یکی از مقاصد سرمایه گذاری های ایرانی و خارجی تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت های حمل و نقلی و خدمات گردشگری جزو مهمترین برنامه های سازمان منطقه آزاد ارس در سال های اخیر است.
منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و در 135 کیلومتری تبریز واقع بوده و از طریق محدوده جلفا با جمهوری خودمختار نخجوان، از نوردوز با کشور ارمنستان و از طریق محدوده خداآفرین و قلی بیگو با جمهوری آذربایجان هم مرز می باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.