رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که رونق تولید منجر به ایجاد اشتغال پایدار و ثبات اقتصادی می‌شود، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در صف اول مسولیت رونق اقتصادی و تولید قرار دارد .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسین نجاتی نجاتی با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «رونق تولید»، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر اساس یک سنت حسنه و نامگذاری هر یک از سال‌ها، امسال را سال "رونق تولید" نامگذاری نمودند که اهمیت این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست؛ چرا که همه مولفه‌های حاضر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گره خورده در موضوع اقتصاد و تولید است .
وی تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در هر یک از استان‌ها با مدیریت استاندار را تنها یکی از اقدامات سال‌های گذشته در خصوص رونق تولید و بازگردانی واحدهای تولیدی راکد به چرخه اقتصادی عنوان کرد و گفت: در آذربایجان شرقی هم با همت مسئولان استانی و مدیران سازمانی توانستیم در امر رونق تولید ملی به ویژه ارائه تسهیلات بانکی و همچنین رفع مشکلات واحدهای تولیدی گام‌های خوبی برداریم .
وی کسب رتبه‌های برتر در صنایع تولیدی همچون شیشه، فولاد، صنایع قطعه‌سازی، صنایع معدنی و فرش دستباف و نهایتاً صادرات غیر نفتی را از جمله پتانسیل‌های آذربایجان شرقی دانست که سهم قابل توجهی از تلاش‌ها و حمایت ها را در سال 98 می طلبد .
نجاتی، همسویی همه آحاد جامعه به‌ویژه مدیران، کارشناسان و شهروندان با اسناد بالادستی و تبعیت از اصل اقتصاد مقاومتی، بیانیه گام دوم رهبر انقلاب و همچنین هفت رویکرد وزارت صنعت معدن تجارت برای رونق تولید را ضروری دانست.
 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.