حجت الاسلام محمود شربیانی روز سه شنبه در نشست وشرای فرهنگی عمومی شهرستان، ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی و اسلامی مورد تاکید رهبری را یکی از راهبردهای شورای فرهنگ عمومی دانست و گفت: در سال آینده سه موضوع یکی تبیین بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و جنگ نرم دشمن،مسائل فرهنگی منطقه خواهد بود.
وی تصمیمات و خروجی نشست های شورای فرهنگ عمومی را گامی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی در هر منطقه دانست و گفت: تصمیمات این شورا نقش موثری در ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی و سبک زندگی اسلامی و دوری از سنت های غلط در جامعه دارد.
وی تاکید کرد: همه باید به دقت مصوبات و تصمیمات این شورا در حوزه کاری خود را دنبال و اجرایی کنند تا شاهد نتایج آن در راستای ارتقای فرهنگ جامعه باشیم.
فرماندار عجب شیر هم گفت: فرهنگ عمومی سنگ بنای فرهنگ هر جامعه است و باید با ترویج آن زمینه اصلاح اجتماعی را فراهم کرد.
عادل اصغرپور تاکید کرد: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بایستی طوری باشد که ما در جامعه اثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه فرهنگ عمومی نقش بسزائی در تقویت و توسعه فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و تجاری دارد بر تلاش مسئولان در جهت اجرایی کردن برنامه های شورای فرهنگ عمومی شهرستان تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری هدایتگر فعالیت مسوولان است، گفت: رهبر معظم انقلاب با ارایه رهنمودهای لازم مسیری روشن را برای همه مسوولان ترسیم می کنند.
فرماندار شهرستان عجب شیر با بیان اینکه تحقق اصل اقتصاد مقاومتی نیازمند ترویج فرهنگ کار و تلاش است، گفت: حفظ ارزش ها و هنجارهای جامع و وظیفه عمومی است.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.