نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: توجه به مزار مومنین و تلاش برای حل مشکلات مزار مسلمین اقدامی شایسته است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل‌هاشم در دیدار با کارکنان سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با بیان اینکه زیارت اهل قبور در روایات توصیه شده است، بیان کرد : این زیارت یک نوع تذکر برای یادآوری مرگ به انسان است.
او ادامه داد: بر همین اساس است که توجه به مزار مسلمین هم ثواب زیادی دارد و توصیه شده که به مزار مسلمین توجه کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اقدامات ارزنده سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: امیدواریم موضوع مسقف سازی مزار شهدا بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شده اجرا شود.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه ساماندهی مزار شهدا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید انجام شود، اظهار کرد: نمادها و نشان‌هایی که خانواده شهدا بر سر مزار این شهدا می گذارند بسیار ارزشمند است.
او با انتقاد از تعدد مراسم عزاداری برای درگذشتگان گفت: این تعداد مراسم بسیار بالاست و احتمال برخی اسراف ها در آن وجود دارد و امیدواریم تشریفات زاید در این مراسم حذف شود.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: این برنامه های مختلف به نوعی شور مراسم را در می آورد و عظمت و شان کسی که درگذشته است را از بین می برد.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: البته این مورد در خصوص شهدا و یادواره های شهدا صادق نیست و این برنامه‌ها باید بیشتر شود و جا دارد برای شهدا سالانه مراسم گرفته شود.
گفتنی است در این مراسم، جمعی از خادمان آرامستان های تبریز در حضور امام جمعه و شهردار تبریز تجلیل شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.