به گزارش ایرنا، زاهد محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این ارزیابی از سوی مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور هر سال انجام و در ماه های پایانی سال بعد اعلام می شود.
وی اظهار داشت: ارزیابی ها بر اساس شاخص های صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری و ارتقای سلامت نظام اداری انجام و فرمانداری اهر بر اساس مستندات ارائه شده، یک هزار و 260 امتیاز از یک هزار و 500 امتیاز را کسب کرد و پس از تبریز در رتبه دوم قرار گرفت.
فرماندار اهر از اصحاب رسانه این شهرستان به دلیل تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و انتقادات سازنده همراه با پیشنهاد‌ات و از مردم به علت حضور در تمامی مناسبت‌ها، راهپیمایی‌ها قدردانی کرد.
محمودی، اهتمام و تلاش کارکنان فرمانداری را در تحقق این موفقیت مهم اعلام کرد و ادامه داد: ارتقای نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود باید در دستور کار همه بخش ها و ادارات این شهرستان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه سال 98 سال انتخابات و سرنوشت‌ساز است، یادآوری کرد: باید تلاش کنیم سال آینده سالی برای انسجام و آرامش باشد و ضریب اعتماد به ‌نظام و انقلاب را افزایش داد تا زمینه و بستر آرامش در جامعه افزایش یابد.
فرماندار اهر مهم‌ترین چالش در سال 97 را بحث آب به ‌ویژه آب کشاورزی اعلام کرد و گفت: نشست های شورای حفاظت از منابع آب به ‌صورت هفتگی برگزار می شود و این چالش به حداقل رسیده است.
محمودی افزود: بحث سرمازدگی بخش بزرگی از جامعه و اقتصاد کشاورزان را تحت تاثیر قرارداد و سعی شده اثرات آن نیز به حداقل برسد.
شهرستان اهر با 150 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
7225/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.