به گزارش ایرنا، مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی پروین، شنبه شب در سالن مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد.
در بخش مقالات علمی و پژوهشی ارسال شده به این جشنواره، مقاله مریم خلیلی جهان تیغ از دانشگاه سیستان و بلوچستان، فهیمه غلامی زارع زاده از دانشگاه گیلان، خدیجه پورزینی از دانشگاه تبریز و منصوره مختاری از دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
در این بخش 3 مقاله از محمد ابوالکلام از بنگلادش، علی تمیزل از ترکیه و غلامعلی کمیل قیزیل باش از دانشگاه اسلام آباد پاکستان به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش شعر، ثریا خلیل خیاوی رتبه اول این جشنواره را کشب کرد و رضا نیکوکار و قاسم بای به ترتیب به رتبه های دوم و سوم دست یافتند.
در بخش اشعار ترکی، بلال کمالی رتبه اول، محمد رحیمی رتبه دوم و شکرانه عالم، رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.
در بخش خوشنویسی جشنواره بین المللی پروین نیز سهیلا راجی رتبه اول را از آن خود کرد و مینا صباغی و سحر نوریان به ترتیب رتبه ها دوم و سوم را به دست اوردند.
در رشته نقاشی این رویداد بین المللی ادبی نیز آیسان نظری رتبه نخست را کسب کرد و کوثر غفوری و نازنین حاتمی به ترتیب دوم و سوم شدند.
به نفرات برگزیده این جشنواره از سوی هیات داوران، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد.
جشنواره بین المللی پروین اعتصامی به مدت 2 روز 24 و 25 اسفند با حضور جمعی از ادبا و پژوهشگران حوزه ادب فارسی از ایران و 6 کشور خارجی از جمله ترکیه، پاکستان، بنگلادش و جمهوری آذربایجان در تبریز برگزار شد.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.