به گزارش ایرنا، حمید شکری روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندی های بانوان مراغه گفت: ایجاد و فراهم کردن زمینه اشتغال، جذب گردشگر و برندسازی باید از اولویت های این نمایشگاه قرار گیرد و مسئولان باید در این زمینه تعامل و همکاری لازم را با مسئولان برگزاری داشته باشند.
وی افزود: توانمند سازی بانوان و خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی، کاهش نزاع و خشونت های خانوادگی، تحکیم روابط خانوادگی و انسجام جامعه با حضور فعال آن ها در جامعه تحقق می یابد.
وی گفت: قشر بانوان به عنوان نیمی از جامعه و سازندگان اصلی آینده، باید بیشتر از گذشته ایفای نقش کنند.
رئیس هیات مدیره بانوان نو اندیش مراغه نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 200 بانوی هنرمند مراغه ای در حوزه های صنایع دستی، هنری، صنعتی و مشاغل خانگی از امروز به مدت سه روز و از ساعت 15 الی 22 در محل نمایشگاه بین المللی مراغه برپاست.
اکرم شتایی افزود: این نمایشگاه در 40 غرفه و با بیش از 1500 اثر هنری دایر شده و معرفی و حمایت از محصولات و تولیدات با کیفیت زنان توانمند و کار آفرین از اهداف مهم آن است.
وی ادامه داد: حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار علاوه بر اینکه از ایجاد آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند، منجر به سوددهی و ارتقای سطح زندگی این قشر از جامعه می شود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.