گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا حاکیست؛ حسین ابراهیمیان با اشاره به فراخوان انتشار مطالب با موضوع خشونت‌های خانگی از خردادماه امسال افزود: این فراخوان توسط معاونت امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و در راستای اجرای طرح پنج ساله پیشگیری از خشونت، خطاب به خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات محلی استان منتشر شده است.
وی اظهار داشت: بر اساس فراخوان مذکور از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان خواسته شده تا با انتشار مطالبی پیرامون «خشونت‌های خانگی» در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود سلامت روانی جامعه و خانواده با این اداره‌کل همراهی کنند.
ابراهیمیان با اشاره به تمدید مهلت شرکت در این فراخوان گفت: مدیران مطبوعات، دفاتر خبرگزاری و پایگاه‌های خبری استان گیلان تا پایان وقت اداری سی‌ام بهمن‌ماه امسال فرصت دارند تا مطالب منتشر شده آن رسانه با موضوع «خشونت‌های خانگی» در بازه زمانی اول خرداد تا ٢٥ بهمن ماه امسال را ارسال کنند.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند آدرس اینترنتی مطالب منتشر شده را به ایمیل farhangi.gilan@farhang.gov.ir ارسال کرده و نشریات مکتوب نیز باید نسخه‌ای از نشریه را در اختیار حوزه کارشناسی فرهنگی این اداره‌کل دهند.
ابراهیمیان اضافه کرد: رسانه‌های فعال در این حوزه، شانزدهم اسفندماه ١٣٩٧ همزمان با برگزاری جشنواره آسیب‌شناسی اجتماعی در مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های گیلان تجلیل خواهند شد.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.