به گزارش ایرنا، شهردار مراغه روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها افزود: جلب رضایت شهروندان و بهره مندی و استفاده از مشارکت های مردمی راهکاری مهم برای تحقق و اعتلای برنامه ها و سیاست های اجرایی مدیریت شهری در رسیدن به اهداف تعیین شده است.
محمدرضا احمدی افزود: هدف مجموعه شهرداری حل دغدغه ها و مشکلات مردم است و برهمین اساس تشویق آنها برای کمک به تحقق اهداف مدیریت شهری حایز اهمیت است.
وی به طرح تعریض و آسفالت ریزی خیابان 24 متری حافظ مراغه اشاره کرد و گفت: با توجه به توسعه شهر مراغه و احداث شهرک ها و مجتمع های مسکونی و تجاری و ضرورت جلوگیری از ایجاد ترافیک در سال های آتی، مجموعه مدیریت شهری با آینده نگری و با هدف جلب رضایت شهروندان و همچنین بهبود عبور و مرور وسایط نقلیه و ایجاد راه دسترسی به شهرک امام حسن (ع) اقدام به اجرای این طرح کرده است.
احمدی افزود: صیانت از حقوق شهروندان، بهبود کیفیت تردد، بهبود عبور و مرور، ارتقا منظر شهری و مناسب سازی فضاهای شهری از مهمترین اهداف در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه بوده است.
وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را یک میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این طرح به طول یک هزار متر، عرض 14متر، جدول گذاری به طول 700 متر، تعریض پل نعمت دره سی از طرفین به طول 10 متر و زیرسازی و آسفالت ریزی به متراژ 14 هزار مترمربع انجام شده است.
وی همچنین به طرح خرید و نصب دستگاه سنگ شکن و باسکول 60 تنی دیجیتالی کارخانه آسفالت اشاره کرد و گفت: با توجه به لزوم حفظ عملکرد فعلی و تلاش برای ارتقا سطح فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری مراغه و همچنین با هدف نظارت دقیق تر، اقدام به نصب و راه اندازی باسکول 60 کارخانه آسفالت شده است.
وی ادامه داد: تغییر سوخت این کارخانه از گازوئیل به گاز در راستا جلوگیری از آلودگی محیط زیست و کاهش چشم گیر هزینه ها نیز در این طرح انجام شده است.
وی اضافه کرد: کاهش هزینه، ارتقا کیفیت دانه بندی، کاهش قیر مصرفی در تولید آسفالت و افزایش مقاومت باربری با اصلاح دانه بندی از جمله مهمترین اهداف نصب و راه اندازی دستگاه سنگ شکن در کارخانه آسفالت است.
شهردار مراغه ظرفیت تولید این سنگ شکن را روزانه 250 تن عنوان کرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این طرح 600 میلیون تومان است و برای عملیات گازرسانی به طول یک کیلومتر و نصب ایستگاه فشارشکن 200 میلیون تومان و خرید و نصب باسکول تمام دیجیتال 60 تنی 60 میلیون تومان هزینه شده است.
احمدی همچنین به طرح خرید و نصب و راه اندازی دستگاه تولید قطعات بتنی و بچینگ کارخانه قطعات بتنی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتبار 700 میلیون تومان و با توجه به فرسودگی دستگاه قطعات بتنی به منظور ارتقا سطح تولیدات و همچنین کاهش هزینه های شهرداری مراغه انجام شده است.
وی افزود: این کارخانه قادر به تولید روزانه 1200 عدد جدول ایستاده 30 در 50، 1200 عدد جدول خوابیده 30 در 50، 2 هزار عدد کانیو آمریکایی، 2 هزار عدد سنگ لحد، 1500 عدد جدول 22 در 50 و 18 هزار و 400 عدد کفپوش بتنی ساده و 22 هزار و 500 عدد رنگی است.
شهردار مراغه به طرح پیاده روسازی در سطح شهر نیز اشاره کرد و گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهری، استاندارد سازی معابر، ارتقا سطح سلامت، مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان و نابینایان و افزایش رفاه شهروندان، این طرح در نقاط مختلف سطح شهر با یک میلیارد و 280 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
شهر مراغه به عنوان بزرگترین شهر آذربایجان شرقی بعد از تبریز حدود 180 هزار نفر جمعیت دارد این شهر در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی و 607 کیلومتری تهران قرار گرفته و در ابتدای دوران فرمانروایی ایلخانان مغول، پایتخت این سلسله بوده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.