به گزارش ایرنا، هوای استان بارانی است و کمی سرد، اما احساس مسئولیت اجتماعی و ادای دین به خون شهدا سنگین تر از آن است که سردی هوا بهانه ای برای در خانه ماندن باشد.
همه از قدرت نمایش حضور و همبستگی در صحنه های انقلاب آگاهیم و می دانیم بزرگترین سلاح ما در برابر دشمنان انقلاب، وحدت و همدلی است و راهپیمایی 22 بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران بهترین صحنه برای نمایش وحدت و یکدلی است.
دشمنان با استفاده از حربه های مختلف اقتصادی و سیاسی و با استفاده از ابزار رسانه درصدد ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند، اما مردم آذربایجان شرقی همراه با مردم سراسر کشور بار دیگر پاسخی محکم به دشمنان داده و آنان را مایوس خواهند کرد.
اینجا آذربایجان است؛ دیار قهرمانان، سرزمین مجاهدان مشروطه، سرداران دفاع مقدس و شهدای محراب، مردم این دیار از کناره های رود ارس گرفته تا دامنه های قافلانکوه و کناره های قزل اوزن به شجاعت و پایمردی شهره اند و پای از آرمان های امام و انقلاب پس نمی کشند.
مردم این خطه از کشور که بارها برای دفاع از کیان خود از جان و مال خود گذشته اند، امروز نیز باکی از تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی ندارند و این توطئه ها موجب کم رنگ شدن اتحادشان نشده، بلکه تقویت انگیزه اجتماعی و دینی در برابر دشمنان را سبب می شود.
همه منتظریم تا ساعتی دیگر فرا رسد و با تشکیل صف های حضور از جای جای استان به سمت میعادگاه های نمایش ملی و جشن پیروزی انقلاب حرکت کنیم و بی شک این نمایش همبستگی با وجود و همراهی یکایک ما باشکوهتر می شود.
سازمان های و نهادهای مختلف آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه هایی نسبت به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی کرده اند و مسوولان، علما و فقها هم از مردم برای شرکت در این حماسه دعوت کرده اند، اما ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی زمان شناس بوده و با همت و اراده خود در مسیر حراست از عزت انقلابی و شرف ملی گام بر می دارد.
امروز همه با هم بار دیگر نوای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر می دهیم.
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.