به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان عصر چهارشنبه در نشست خبری تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز با انتقاد از عدم حمایت مسوولان باشگاه نفت مسجد سلیمان افزود: این برد حق تراکتورسازی بود زیرا که این تیم می ‌توانست در نیمه اول هم دو یا سه گل به ما بزند.
وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم برتر زمین بود و در مقابل انتظاری که از تیم‌ خودم داشتم، برآورده نشد.
مرزبان با بیان اینکه وقتی گل‌های اول و دوم را خوردیم شیرازه تیم از هم پاشید، خاطرنشان کرد: ما کیفیت فوتبالی خوبی نداشتیم و با وجودی که باخت یک مسئله طبیعی است، ولی امروز فوتبال بدی را ارائه کردیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، عامل اصلی باخت تیمش را پاره ای از مشکلات عنوان کرد و گفت: مسوولان استان خوزستان ما را تنها گذاشته اند و مسوولان باشگاه هم می گویند پول نداریم به بازیکنان بدهیم .
مرزبان گفت: پس از بازی امروز بازیکنانم در رختکن صحبت از اعتصاب می‌ کردند و می ‌گفتند تمرین نمی کنند.
وی در ادامه یادآوری کرد: وقتی تیمی وارد مسابقات می‌ شود انتظار حمایت دارد، اما برای ما این‌ طور نیست و از همه نظر ، از چمن تمرین گرفته تا تغذیه بازیکنان تیم مشکل داریم.
مرزبان گفت: مردم این تیم را دوست دارند و باید بدانند مقصر باخت، تیم نیست بلکه مسوولان باشگاه هستند زیرا که باید به تعهد شان عمل کنند، واقعیت این است که زندگی بازیکنانم با فوتبال می‌ چرخد.
تیم نفت مسجد سلیمان با شکست 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی همچنان با کسب 15 امتیاز در رده سیزدهم جدول و تراکتورسازی با 29 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس جای گرفتند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.