به گزارش ایرنا دیدار تیم ‌های نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران روز جمعه با حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار شد که در پایان با پیروزی یک بر صفر به سود نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.
* 2 تیم نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران در شرایطی به میدان رفتند که شاگردان مرزبان با 11 امتیاز در رتبه چهاردهم و تیم پیکان با 16 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفته بودند.
* شاگردان مرزبان در این مسابقه به دنبال پیروزی بودند تا از دیگر تیم قعرنشین جدول یعنی سپیدرود عقب نمانند همچنین تیم پیکان امیدوار بود با پیروزی در این دیدار خود را به عنوان یک مدعی در رقابت ها مطرح کند.
* پیش از آغاز بازی میلاد میداودی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به شدت از سوی تماشاگران این تیم تشویق شد.
* بیش از 9 هزار هوادار با توجه به اعلام رایگان بودن تماشای این دیدار از نزدیک نظاره گر بازی بودند که این امر حساسیت کار را برای هر 2 تیم بیشتر کرد.
* علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان برخلاف مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در کنار خط جنب و جوش زیادی داشت، این در حالی بود که جلالی از روی نیمکت و با آرامش بیشتر تیم خود را هدایت می کرد.
* عملکرد ضعیف خط حمله تیم نفت مسجدسلیمان در چند هفته اخیر موجب شد تا مرزبان برای بازی با پیکان از اسماعیل شریفات و حسین دوستدار در کنار پیمان میری در خط حمله تیمش استفاده کند.
* تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زرد رنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه های خود در اطراف ورزشگاه نظاره گر بازی بودند.
* در دقیقه 6 بازی تیم نفت مسجدسلیمان صاحب یک موقعیت پنالتی شد که وحید شیخ ویسی سنگربان تیم پیکان پنالتی نفتی ها را مهار کرد اما در ریباند این پیمان میری بود که دروازه تیم پیکان را باز کرد.
* سرمربی پیکان در این دیدار باز هم تصمیم گرفت از وحید شیخ ویسی درون دروازه استفاده کند و به اشتباهات فردی این بازیکن، بی توجه باشد.
* نیمکت نشینی محمد قاضی بعد از دبل گل عیسی آل کثیر در هفته گذشته از نکات قابل جالب در ترکیب پیکان بود؛ قاضی در این دیدار باز هم شانس حضور در ترکیب اصلی را از سوی سرمربی این تیم دریافت نکرد.
* تماشاگران در دقیقه 75 بازی به صورت هماهنگ نور تلفن همراه خود را روشن و یکصدا علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.
* قضاوت این دیدار برعهده جواد رحیم‌ زاده بود که محمدعلی پورمتقی، حسین مرادی و یاسر همرنگ او را در امر قضاوت همراهی می کردند.
* در این دیدار صادق بابا احمدی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
تیم های پیکان و نفت مسجدسلیمان در حال حاضر به ترتیب 14 و 16 امتیازی شدند و در مکان های هشتم و دهم رده بندی قرار گرفتند.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.