به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین کلنگ زنی این مدرسه با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دستاوردهای انقلاب را مدیون امام راحل (ره) و تمامی شهدای انقلاب و نظام هستیم.
محمدرضا مشایخی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از نظر حساسیت زمانی و از بعد بین المللی با توجه به هجمه ها و تحریم های مختلف از سوی دشمنان انقلاب و نظام و مهمتر از همه جنگ اقتصادی که با آن روبرو هستیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اضافه کرد: چهلمین سالگرد انقلاب افتخار بزرگی برای ماست زیرا با وجود پمپاژ ناامیدی در لایه های مختلف جامعه از سوی دشمنان و معاندین نظام، مردم همچنان با امید به آینده پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در مقابل هجمه ها ایستاده اند.
مشایخی، مدرسه استثنایی عمار را یکی از نیازهای عرصه آموزش و پرورش میانه عنوان کرد و افزود: باید علاوه بر بعد فیزیکی ساختمان به ارتقای سطح آموزشی همه جانبه در این مدرسه تلاش شود.
فرماندار میانه از همت بانک ملی در ارائه خدمات رسانی به مناطق محروم و کمک به عرصه آموزش در کشور تقدیر و اظهار امیدواری کرد که این پروژه در سریعترین زمان ممکن با تامین اعتبار لازم در جهت تکمیل آن از سوی بانک ملی و یا با استفاده از ظرفیت خیرین به بهره برداری برسد.
وی در ادامه با اشاره به وسعت و گستردگی شهرستان میانه و اینکه بزرگترین شهرستان شمالغرب کشور به شمار می رود، افزود: فقط شهر میانه دارای 103 هزار نفر جمعیت بوده و در افق میان مدت تا سال 1400 جهش جمعیتی را شاهد خواهیم بود که این امر توسعه محیط های آموزشی رسمی و عمومی را می طلبد.
فرماندار میانه با اشاره به زحمات و تلاش مجمع خیرین شهرستان که مجمعی نمونه بوده و قدم های بسیاری را در جهت ارتقای سطح آموزشی برداشته اند، گفت: با این وجود بسیاری از مدارس ما نیازمند بازسازی و نوسازی بوده که امیدواریم در سایه تلاش هر چه بیشتر از سوی مسئولین و خیرین شاهد ارتقای هر چه بیشتر کمی و کیفی در حوزه آموزش و پرورش باشیم تا دانش آموزان در رفاه و امنیت کامل به تحصیل علم و دانش بپردازند.
7231 /3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.