تیم‌های شهرداری تبریز و مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ دسته فوتبال به مصاف هم می‌روند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، شاگردان حیدر جعفری در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت 14 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز به مصاف مس رفسنجان می‌روند.
 
شهرداری که هفته گذشته با نتیجه چهار بر یک مغلوب نود ارومیه شد، به مصاف تیمی می‌رود که در بازی قبلی‌اش با یک گل مقابل بادران تهران به برتری رسید.
 
تیم فوتبال شهرداری تبریز هم اکنون با 18 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ دسته یک قرار دارد و مس رفسنجان با 19 امتیاز در رده یازدهم است.
 
بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، میثم حیدری قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت. بهمن عبدالهی، یداله کلوندی و فرهاد امینی نیز وی را در این امر یاری می‌کنند. همچنین حسین نیرویار به عنوان ناظر داوری این بازی معرفی شده است.
 
گفتنی است، تماشای دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و مس رفسنجان از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ یک فوتبال، برای علاقه‌مندان رایگان خواهد بود.
 
لیگ آزادگان 98-97
 
*چهارشنبه 17 بهمن 1397
سرخپوشان پاکدشت        -           خونه به خونه      14:00
شهرداری تبریز     -           مس رفسنجان    14:00
گل ریحان البرز     -           نود ارومیه           14:00
فجر سپاسی      -           کارون اروند خرمشهر         14:00
 
*پنجشنبه 18 بهمن 1397
مس کرمان         -           شاهین شهرداری بوشهر   14:00
گل گهرسیرجان    -           آلومینیوم اراک     14:00
شهرداری ماهشهر           -           قشقایی شیراز    14:15 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.