محمد نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با پذیرش اعاده دادرسی تیم فوتبال ساحلی موج بندرگناوه، رای به کسر ٨ امتیاز از شهرداری دشتی پارسیان داد.
وی بیان کرد: لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور با حضور 6 تیم برگزار شد که در پایان شهرداری دشتی پارسیان هرمزگان با ١٩ امتیار قهرمان شد و به همراه دریانوردان بوشهر که ١٨ امتیازی بود به لیگ برتر صعود کرد.
نجفی ادامه داد: تیم موج بندرگناوه نسبت به حضور یک بازیکن محروم در ترکیب شهرداری دشتی هرمزگان معترض بود و کمیته انضباطی با پذیرش این ادعا علاوه بر سه بر صفر اعلام کردن بازی پارسیان و موج گناوه، کلیه امتیازهای شهرداری که با حضور بازیکن محروم کسب شده بود را کسر کرد.
وی اضافه کرد: شهرداری دشتی نسبت به رای کمیته استیناف شکایت کرد و کمیته استیناف با این استدلال که اعتراض نماینده گناوه در مهلت ٢٤ ساعت قانونی پس از بازی نبوده رای کمیته انضباطی را نقض کرد.
نجفی اظهار داشت: وکیل باشگاه موج گناوه با درخواست اعاده دادرسی مستندات لازم مبنی بر اعلام به موقع اعتراض را تقدیم کمیته استیناف کرد.
وی افزود: این کمیته پس از چهار ماه بررسی، رای به تایید رای اولیه کمیته انضباطی صادر کرد تا جدول لیگ یک ساحلی دستخوش تغییرات اساسی شود.
نجفی یادآور شد: با تغییرات صورت گرفته موج گناوه و فرش حدادی اصفهان ١٥ امتیازی شدند و در لیگ یک باقی ماندند و شهرداری دشتی نیز با ١١ امتیاز و دهیاری صادق‌آباد با سه امتیاز سقوط کردند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.