به گزارش ایرنا، نقی مسکینی روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های عمران روستایی بخش مرکزی مراغه افزود: برای اجرای این طرح ها یک میلیارد و 47 میلیون تومان از سوی دهیاری، بخشداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شده است.
وی ادامه داد: برای ساخت فاز اول بازارچه سنتی روستای علویان که امروز کلنگ زنی شد 200 میلیون تومان هزینه می شود.
مسکینی اضافه کرد: همچنین برای بهره برداری از دو طرح عمرانی در روستای تازه کند قشلاق شامل جدول گذاری به طول 300 متر و زیرسازی معابر عمومی این روستا به طول یک هزار متر و با 196 میلیون تومان هزینه شده است.
وی گفت: طرح اجرای آبرو با 440 متر طول و زیرسازی 2 هزار و 640 متر مربع از معابر عمومی روستای ازبک نیز با 45 میلیون تومان افتتاح شد.
وی افزود: همچنین طرح جدول گذاری روستای آشان با 260 متر طول و سنگ فرش معابر عمومی با 380 میلیون تومان هزینه که با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده در این روز به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اجرای دو طرح عمران روستایی در روستای یایشهری این بخش گفت: در این طرح ها، 200 متر جدول گذاری و 145 مترمکعب دیوار حائل احداث شده که برای این منظور 50 میلیون تومان هزینه شده است.
وی اضافه کرد: همچنین طرح احداث غسالخانه روستای هریس با 30 میلیون تومان اعتبار، مسیر گشایی یک هزار و 500 متر مربع از معابر عمومی روستای کهق و جدول گذاری 500 متری روستای بهنق با 50 میلیون تومان امروز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: طرح آسفالت ریزی یک هزار و 200 مترمربع از معابر عمومی روستای اصفهانجیق با 73 میلیون تومان و آسفالت ریزی یک هزار و 200 متر مربع از معابر روستای سرگیزه با 250 میلیون تومان اعتبار همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در این روستاها به بهره برداری رسید.
مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.