رویدادهای مختلف فرهنگی در بخش‌های موسیقی، تئاتر، فیلم و ... هفته‌ی جاری از (۱۳ تا ۱۹ بهمن ماه) در تبریز برگزار می‌شود .   
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، برنامه‌های فرهنگی و هنری تبریز در هفته‌ی جاری به این ترتیب است:  
«نمایش»
*نمایش «آمیز قلمدون» به کارگردانی منصور حمیدی، تا ۱۸ بهمن ساعت ۱۸ در سالن تئاتر مستقل موسسه‌ی بین‌المللی الف به روی صحنه می‌رود.
*نمایش «تئوری میس کال» به کارگردانی رامین ریاضی تا ۱۵ بهمن ساعت ۱۸، در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به اجرا در می‌آید.
*نمایش «بازی» به کارگردانی میرحسام کاظمی، تا ۱۷ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن استاد پایاب تئاتر شهر تبریز اجرا می‌شود.
*‏نمایش «روزهای بی‌قوام» به کارگردانی سیامک افسایی از ۱۳ بهمن ساعت ۱۹ در تماشاخانه‌ی مهر به روی صحنه می‌رود.
«نمایشگاه»
*نمایشگاه صنایع دستی دستاوردهای بسیج به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، از ۱۳ تا ۱۹ بهمن شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۳، پنجشنبه و جمعه ساعت ۹ تا ۱۷ در پارک شمس برگزار می‌شود.
*‏نمایشگاه «جنگ» لیلا صبوری تا ۲۳ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری کبود دایر می‌باشد.
«سینما»
* فیلم‌های "دزد و پری۲" به کارگردانی حسین قناعت، "اتاق تاریک" به کارگردانی روح الله حجازی، " قانون مورفی" به کارگردانی رامبد جوان، " درساژ " به کارگردانی پویا بادکوبه ، "ترانه" به کارگردانی مهدی صاحبی، "مارموز" به کارگردانی کمال تبریزی، "سندباد و سارا" به کارگردانی غلامرضا آزادی ، "تخته‌گاز" به کارگردانی محمد آهنگرانی، "بمب یک عاشقانه" به کارگردانی پیمان معادی، "کلمبوس" به کارگردانی هاتف علیمردانی و "پارادایس" به کارگردانی علی عطشانی در سینما ستاره باران به نمایش در می‌آید . 
* فیلم‌های "دزد و پری۲"، "قانون مورفی"، "تخته‌گاز"، "بمب یک عاشقانه"،"کلمبوس" و"پارادایس" در سینما ناجی و فیلم‌های "لس‌آنجلس تهران"و "سندباد و سارا" در سینما فرهنگیان اکران می‌شود.  
* فیلم‌های"قانون مورفی"،"سندباد و سارا" و "تخته‌گاز" در سینما قدس، فیلم‌ "وای آمپول" در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید .   
* فیلم‌های "کلمبوس"، "قانون مورفی"، "تخته‌گاز" و "سندباد و سارا"در سینما 29 بهمن و فیلم‌‌‌های "مارموز" و"قانون مورفی"در سینما انقلاب و فیلم‌های "بمب یک عاشقانه" و "ماموز" در سینما الف اکران می‌شود . 
* فیلم‌های جشنواره‌ی فجر در تبریز طبق برنامه‌ی زیر پخش می‌شود:

* گفتنی است به محض اطلاع یافتن از رویداد فرهنگی جدید، این خبر به روز رسانی خواهد شد .   

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.