مجتبی نورمحمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه آثار قرآنی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری کومش برپا شد.
وی افزود: برنامه های فرهنگی جشنواره قرآن و عترت در استان سمنان در 16 رشته مختلف برگزار شد و 100 اثر در بخش های خوشنویسی، پوستر، نقاشی، سفال و پایان نامه، به عنوان آثار ممتاز جواز حضور در جشنواره را به دست آوردند.
نورمحمدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تولیدات برنامه های فرهنگی هنری این جشنواره در استان سمنان همزمان با اختتامیه این برنامه ها برپا شده است.
سرپرست دفتر قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز صبح ها و عصرها آماده بازدید علاقه مندان است.
به گزارش ایرنا، اختتامیه برنامه های اولین جشنواره قرآن و عترت استان سمنان امروز در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش شهر سمنان برگزار و در آن با حضور مسوولان کشوری و استانی از هنرمندان ارائه دهنده آثار برتر تجلیل شد.
جشنواره قرآن و عترت استان سمنان از آبان ماه امسال در رشته های تعزیه، تئاتر خیابانی، شعر، داستان کوتاه، فضای مجازی، سرود، تواشیح و ابتهال، پوستر، خوشنویسی، فیلم نامه نویسی، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی فراخوان شد.
دبیرخانه هر یک از این رشته ها در شهرستان های مختلف این استان از جمله مهدیشهر، سمنان، دامغان، میامی، آرادان، شاهرود و سرخه بوده است.
7342م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.