به گزارش ایرنا، مجید جوادیان زاده شامگاه جمعه در اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر فجر افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون تلاش شد با میزبانی برنامه های فرهنگی و هنری کشوری ، مردم استان بتوانند از این تولیدات به نحو مطلوبی بهره مند شوند.
وی خاطر نشان کرد: در چهارمین جشنواره استانی تئاتر فجر نمایش های «زندمان» به کارگردانی نصیر برهان زهی از ایرانشهر،
«تحت تاثیر» با کارگردانی رسول کاهانی از تهران، «عقیم» به کارگردانی علی رضا معروفی از کرج و «سندروم پای بی قرار» به کارگردانی عبدالله برجسته از مشهد به مدت چهار روز در مجموعه تالار هنر یزد روی صحنه رفت.
جوادیان زاده افزود: جشنواره استانی تئاتر فجر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، امسال از اردبیل آغاز شد و در کرمانشاه به پایان خواهد رسید.
مدیر انجمن نمایش استان یزد و دبیر ستاد جشنواره با تبیین مشکلات سخت افزاری استان در حوزه هنرهای نمایشی گفت: اکنون در حوزه هنرهای نمایشی دغدغه تماشاگر نداریم اما همه دارایی تئاتر یزد 2 سالن تئاتر در مجموعه تئاتر شهر است.
امیر صاحب جلال افزود: سالن تئاتر شهر یزد هنوز افتتاح نشده مستلهک شده و امیدواریم اداره برای ساخت سالن تئاتر اعتبار مالی مناسبی اختصاص دهند.
چهارمین جشنواره استانی تئاتر فجر به صورت غیررقابتی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و اداره کل هنرهای نمایشی کشور و نیز برنامه ریزی انجمن هنرهای نمایشی استان و در آستانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برگزار شد.
نمایش نامه خوانی و برپایی نمایشگاه عکس و کتاب های تخصصی از برنامه های جنبی این جشنواره بود.
یزد با داشتن 34 گروه نمایش ثبت شده، جزو 10 استان برتر کشور در این زمینه محسوب می شود.
7532 / 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.