به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به شکست ‌های 40 ساله‌ آمریکا در برابر ایران افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به شکست آمریکا در صحنه سیاست بین‌ المللی منجر شد و از همین تاریخ توطئه ‌های استکبار علیه ایران آغاز شد.
وی ادامه داد: شکست کودتای ژنرال هایزر در آستانه پیروزی انقلاب، رسوایی آمریکا در جریان تسخیر لانه جاسوسی و متعاقب آن شکست مفتضحانه در صحرای طبس، ناکامی آمریکا در کودتای نقاب و سپس ناکامی بزرگ در جریان جنگ تحمیلی، رسوایی و شکست آمریکا در جریان حمایت از گروهک‌ های تروریستی، شکست توطئه ‌های کاخ سفید در فتنه 88 و شکست طرح‌ های تحریمی علیه ایران از جمله شکست‌ های بزرگ آمریکا در برابر ملت ایران است.
امام جمعه عجب شیرگفت: بدین ترتیب تاریخ ثابت می ‌کند که طرح‌ ها و توطئه ‌های آمریکا علیه ملت ایران طی 40 سال گذشته همواره شکست خورده و این توطئه‌ها چیزی جز رسوایی و حقارت برای آمریکا در بر نداشته است.
وی به ویژگی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: کسب رتبه های برتر و پیشرفت های مهم و اساسی در زمینه های نظامی، صنعتی، پزشکی و علمی نسبت به کشورهای هم تراز بزرگترین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر حدود 180 هزار دانشجوی پزشکی در 60 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در حال تحصیل هستند افزود: در دوران قبل انقلاب در کشور 14هزار پزشک داخلی و خارجی وجود داشت و تنها در سه درصد از شهرهای کشور بیمارستان وجود داشت.
وی همچنین به ایام شهادت حضرت زهرا(س) اشاره و تأکید کرد: باید پیام بانوی دو عالم را به همه جهان برسانیم، دشمن در همه حوزه‌ها ورود کرده و همه باید مراقب ترفندها باشیم.
**
امام جمعه موقت هشترود گفت : غرب و استکبار می خواهد چهره ناپاک پهلوی را پیش جوانان تطهیر کند
حجت الاسلام یعقوب اباذری در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی و امام (ره) برای ملت ایران عظمت و شوکتی بخشید که دنیا را در حیرت گذاشته است.
وی گفت: ملت ایران باید با حفظ غرور ایرانی خود، در مقابل فتنه های شوم دشمنان و براندازی انقلاب آگاه باشند و ایستادگی کنند.
اباذری گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با مشت چدنی خود در داخل دستکش مخملی دایه مهربانتر از مادر شده اند که باید هوشیارو آگاه باشیم.
3077/7485/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.