آتش سوزی مغازه پخش سلفون در بازار شریف العلماء بازار تبریز مهار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حوالی ساعت ۳:۱۷ دقیقه  بامداد امروز با گزارش مشاهده متصاعد شدن دود از بام بازار تبریز در محدوده دارایی اول، ستاد فرماندهی سازمان، اکیپی از آتش نشانان ایستگاه های ۱و ۱۱ را جهت بررسی و اطفاء حریق به محل حادثه اعزام کرد.
ستاری - معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اظهار کرد: اکیپ های عملیاتی اطفاء حریق دو ایستگاه یاد شده سریعا با حضور در محل حادثه  و تقسیم بندی گروهی، پس از جستجوی سریع  به محل وقوع حریق که یک باب مغازه پخش سلفون بود دست یافتند.
وی با اشاره به واکنش سریع عملیاتی آتش نشانان در جستجو و اطفاء حریق این حادثه، بیان کرد: آتش نشانان با تقسیم بندی گروهی و عملیاتی، از دو سمت بام و  سطح بازار به داخل مغازه نفوذ و این آتش سوزی را به سرعت مهار و اطفاء حریق کردند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز متذکر شد: هم اکنون نیروهای عملیاتی در محل بازار حضور داشته  و در حال ایمن سازی محل حادثه هستند و دلایل وقوع آتش سوزی نیز متعاقبا پس از بررسی از سوی کارشناسان سازمان اعلام خواهد شد.
وی در ادامه به اقدامات اساسی و آموزش های ایمنی و  پیشگیری از وقوع حوادث در سطح بازار تبریز اشاره کرد و افزود: سازمان آتش نشانی تبریز در سال های اخیر با محوریت پیشگیری از وقوع از حوادث، بازاریان را تحت آموزش های مختلف عمومی ایمنی و آتش نشانی قرار داده و همچنین آموزش های مورد نیاز در جهت استفاده مناسب از انوع خاموش کننده های دستی را نیز ارایه کرده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.