تمرینات تیم تراکتورسازی از امروز زیر نظر جرج لیکنز آغاز شد .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تراکتورسازان از ساعت 12 امروز پس از حضور در جلسه معارفه جرج لیکنز و دستیارش، تمرینات خود را در زمین مجموعه ورزشی بنیان دیزل آغاز کردند .
 
تراکتورسازان که روز گذشته را به استراحت پرداخته بودند، امروز با طراوت و شادابی خاصی تمرین کردند و لیکنز نیز برنامه‌های تاکتیکی خود را به شاگردانش منتقل کرد .
 
تمرینات خاص سرمربی جدید باعث شد تا بازیکنان روز پرفشاری را پشت سر بگذارند و در نخستین روز حضور مربیان جدید تجربه جالبی را داشته باشند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

لیکنز: باید در کنار هم موفقیت را معنی کنیم/ چوب جادو ندارمجرج لیکنز

جلسه معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برگزار شد.

جرج لیکنز در مراسم معارفه کادر فنی جدید با ابراز خرسندی از حضور در تبریز و همکاری با باشگاه بزرگ تراکتورسازی، بیان کرد: همیشه سعی می‌کنم دید مثبتی به انسان‌ها و محیط داشته باشم ولی با این‌ حال، صداقت و انسانیت و حفظ احترام برایم در اولویت است.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، با تأکید بر این که "نباید از اشتباه ترسید و سرخورده شد،" افزود: یک اشتباه را نباید دوباره تکرار کرد و همواره بر این باور بوده‌ام که در تمام تیم‌هایی که فعالیت داشتم، بردی کسب نکرده‌ام و بردها حاصل تلاش بازیکنان بوده و مسئولیت باخت‌ها بر عهده من است، بر همین اساس به توانمندی بازیکنان و اعضای تیمم یقین دارم.

جرج لیکنز با بیان این که موفقیت گام‌به‌گام به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: من چوب جادو ندارم که در یک‌ لحظه همه مشکلات و مسائل را حل کنم و صرفاً با خواستن توأم با کار می‌توان به موفقیت رسید و به بیانی دیگر باید در کنار هم موفقیت را معنی کنیم.

وی در ادامه گفت: در بدو ورود به تبریز از شور و هیجان هواداران به وجد آمدم. من در عین شوخ‌طبعی، در رسیدن به اهداف تیمم مصمم و سخت‌گیر هستم و آن چه در ابتدای امر من را برای حضور در تراکتور ترغیب کرد، روحیه جاه‌طلبی مالک باشگاه بود که همواره خواستار پیروزی و موفقیت است.

سرمربی جدید سرخ‌پوشان در پایان اظهاراتش خواستار همراهی اعضای تیم برای اجرای برنامه‌های مدنظر شد و تصریح کرد: از زحمات سرمربیان قبلی تشکر می‌کنم و به‌ هیچ‌ عنوان دوست ندارم پیش من از فردی بدگویی کنید و همان‌طور که گفتم انسانیت و حفظ احترام برایم اهمیت ویژه دارد و در درون تیم نیز باید هوای همدیگر را داشته باشید.


آذرنیا: باید به موفقیت لیکنز کمک کنیم


مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: موفقیت تراکتور در گرو اجرای هرچه‌بهتر برنامه‌های مدنظر لیکنز است.
 
حسن آذرنیا، در ابتدای جلسه معارفه سرمربی جدید به بازیکنان، ضمن خوشامدگویی به لیکنز و پاتریک، رزومه کوتاهی از سرمربی جدید سرخ‌پوشان به بازیکنان یادآوری کرد و خواستار همراهی تمامی اعضای تیم با لیکنز شد.
 
آذرنیا با بیان اینکه موفقیت تراکتور در گرو اجرای هر چه بهتر برنامه‌های مدنظر کادر جدید است، افزود: همه باید لیکنز را در راه رسیدن تراکتور به موفقیت همراهی کنیم.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.