با اضافه شدن بازیکن ژاپنی به تمرینات گروهی، حضور بازیکنان خارجی در تمرینات پررنگ‌تر شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در تمرین نوبت صبح تراکتورسازان، یوکیا سوگیتا بازیکن ژاپنی به تمرینات گروهی اضافه شد تا جمع بازیکنان خارجی در تمرینات گروهی تیم تکمیل شود.
 
جان توشاک با حضور در زمین نکات تاکتیکی را به بازیکنانش منتقل کرد و از آن‌ها خواست دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کنند.
 
برای دقایقی بارش نم‌نم باران تمرین سرخ‌پوشان را تحت تاثیر قرار داد.
 
دروازه‌بانان تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کردند.
 
شاگردان جان توشاک، تمرین نوبت عصر امروز خود را نیز از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار کردند.
 
محمد صادق درودگر مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی در تمرین نوبت عصر امروز تیم حاضر شد.
 
پدر آنتونی استوکس بازیکن خارجی تراکتورسازان که در تبریز حضور دارد تمرینات تیم را از نزدیک نظاره‌گر شد و عملکرد فرزند خود را نیز تماشا کرد.
 
تعدادی از هواداران خواهان حضور در تمرینات بودند که پس از صحبت با مدیرعامل باشگاه قانع شدند تا در روزهای اعلامی توسط سرمربی در تمرینات حاضر شوند.
 
سرخ‌پوشان در اواخر تمرین ضربات پنالتی را در دستور کار خود قرار دادند.
 
این تمرین ۹۰ دقیقه به طول انجامید.
 
همچینین مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی در جمع هواداران حضور پیدا کرد و گفت‌و‌گویی صمیمی با آن‌ها داشت.
 
محمدصادق درودگر مدیرعامل باشگاه در نخستین روز حضور خود در باشگاه تمرین سرخ‌پوشان را از نزدیک تماشا کرد.
 
تعدادی از هواداران که در حاشیه کمپ اختصاصی باشگاه حضور داشتند خواهان حضور در تمرین بودند که انتظامات باشگاه اعلام کردند که حضور هواداران در تمرینات فقط با مجوز جان توشاک سرمربی تیم امکان‌پذیر خواهد بود.
 
درودگر مدیرعامل جدید باشگاه با حضور در جمع هواداران اظهار داشت: من امروز با سرمربی تیم درباره حضور هواداران در تمرینات صحبت کردم و از او خواستم این امکان را ایجاد کند که هواداران تمرینات تیم را از نزدیک تماشا کنند ولی ما هم باید به تصمیم سرمربی احترام بگذاریم. البته مقرر شد جان توشاک طی نامه‌ای روزهایی را که هواداران می‌توانند در تمرینات حضور یابند را کتبا به ما اعلام کند تا به هواداران اطلاع‌رسانی کنیم.
 
وی تاکید کرد: البته ما تلاش‌هایی انجام می‌دهیم که تمامی مشکلات هواداران را برطرف کنیم که در این راستا امروز نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان نوشتیم و درخواست کردیم که درب اصلی استادیوم به روی هواداران باز شود و امکانات رفاهی مورد نیاز آن‌ها نیز مهیا شود.
 
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: مهندس زنوزی مالک باشگاه بر این عقیده است که نباید از هواداران بابت حضور در ورزشگاه هزینه‌ای دریافت کنیم چراکه آن‌ها هزینه‌هایی برای رفت‌و‌آمد به ورزشگاه پرداخت می‌کنند و نباید از آن‌ها هزینه بیشتری دریافت شود بلکه باید امکانات رفاهی ایجاد کنیم تا صاحبان واقعی باشگاه که هواداران هستند بدون کوچکترین مشکلی در کنار تیم محبوب خود حضور یابند.
 
درودگر گفت: بر این اساس تصمیم داریم طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کنیم که باشگاه قصد دارد از ۸۰ درصد حق خود از بلیت فروشی بگذرد و فقط ۲۰ درصد سهم هیئت فوتبال، نیروی انتظامی و... از هواداران اخذ شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.