به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی یکشنبه شب در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، مدیران مسوول و خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی با وی، امام، انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، جنگ و شهدا و تمامیت ارضی کشور را خط قرمزهای همیشگی مطبوعات و رسانه‌ها دانست و افزود: به غیر از این موارد که زیرسوال بردن آنها را غیرقابل تحمل می‌دانم، هیچ خط قرمز دیگری نباید باشد.
وی با تاکید بر لزوم بالا رفتن آستانه تحمل مدیران در مقابل رسانه ها اظهار داشت: البته مرز نقد با تخریب و سیاه‌نمایی باید رعایت شود.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نخستین تجربیات کاری خود را از رسانه و مطبوعات آغاز کرده است، تشریح کرد: اگر بخواهیم جامعه توسعه یافته‌ای داشته باشیم انسان‌های توسعه یافته، آگاه و مطلع لازم داریم.
وی با تشبیه کار رسانه‌ها به آینه یادآوری کرد: کارکرد آینه، نشان دادن بی سر و صدای عیب به خود شخص می باشد.
پورمحمدی گفت: آینه را نمی‌توان شکست، چون اگر بشکنی یک آینه به هزاران آینه تبدیل می‌شود.
وی با بیان اینکه نه به کسی بدهکار هستم، نه با سفارش کسی استاندار شده ام و به هیچ جناح سیاسی نیز بدهکار نیستم، اظهار داشت: اهل کار هستم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مسوولان و رسانه‌ها در مقطع کنونی، تزریق امیدواری به جامعه است، گفت: باید در عمل مردم را نسبت به بهبود وضعیت امیدوار کنیم تا زمینه مشارکت و رضایت‌مندی عمومی فراهم شود.
در آذربایجان شرقی با 3/9 میلیون نفر جمعیت بیش از 420 رسانه مکتوب و مجازی وجود دارد.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.