نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی، درگذشت امیر دریادار "داریوش ضرغامی" از فرماندهان دفاع مقدس را تسلیت گفتند. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر عروج ملکوتی یکی از مردان الهی و هم‌تبار عاشورائیان "مرحوم امیر دریادار داریوش ضرغامی"، پیشکسوت عرصه سلحشوری و مقاومت و از فرماندهان روزهای سخت نبرد در خرمشهر، قلب‌هایمان را مالامال اندوه و حزن کرد.
شیرمرد دفاع مقدس در همان سنگری رخ در نقاب خاک کشید که هنوز نوای آزادی آن در گوش زمان طنین‌انداز است و چه سرنوشت زیبایی که روح بلند این تکاور کلاه‌سبز ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدافعان خرمشهر بعد از سال‌ها دوری از روزهای پرافتخار دفاع، در آسمان همان شهر به پرواز ابدی درآمد.
اینجانبان این فراق غم‌انگیز را به همه دوستداران آن مرحوم، مردم ولایت‌مدار و شهید پرور آذربایجان، همه فرماندهان و رزمندگان جبهه و جنگ و خانواده محترم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل مسألت داریم.  
سیدمحمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
                                      محمدرضا پورمحمدی
استاندار آذربایجان شرقی

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.