مصطفی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پروازهای فرودگاه تبریز طبق برنامه در حال انجام است و تنها یک فروند هواپیمای شرکت آتا مسیر تهران - تبریز صبح امروز به علت بارش برف و پایین بودن دید با اعلام برج مراقبت پرواز این فرودگاه در طول مسیر از زنجان به تهران بازگشت.
وی با بیان این که هم اکنون دید فرودگاه تبریز بهتر شده است، اظهار داشت: گروه ایمنی زمینی فرودگاه تبریز اقدام به برف روبی و یخ زدایی باند کرده و آن را برای نشست و برخاست هواپیماها آماده کرده اند.
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی اعلام کرد: بارش برف هیچ گونه خللی در باند فرودگاه ایجاد نکرده و در صورت بهتر بودن دید پروازها به موقع انجام می شود.
صفایی از مسافران فرودگاه تبریز خواست قبل از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از وضعیت پرواز خود با اطلاعات پرواز این فرودگاه به شماره های 199 و 35234701 تماس بگیرند.
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در شمال‌ غرب این شهر و در ارتفاع یک هزار و 494 متری از سطح دریا در زمینی به مساحت 420 هکتار واقع شده است.
فرودگاه تبریز در سال 1329 با ماموریت ارایه خدمات هوایی، پروازهای برنامه‌ای و غیربرنامه‌ای، آموزشی و نظامی برای مسافران، متقاضیان و سایر ارگان های کشوری و تحت نظارت ضوابط سازمان جهانی هوانوردی ICAO در محل کنونی تاسیس شد.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.