به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بر جدیت و اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بهبود فضای کسب ‌و کار و رفع موانع صنعت و تولید تاکید کرد.
وی با بیان اینکه برخی از مشکلات کشور نتیجه شرایط سیاسی و اقتصادی است، اظهار داشت: برخی مشکلات را می ‌توان با استفاده از امکانات و اختیارات استانی حل کرد و باید در این خصوص بیشتر تلاش شود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کشور ما شرایط به مراتب سخت ‌تری را در دوران جنگ تحمیلی پشت سر گذاشته‌ است، یادآوری کرد: با همدلی، عزم عمومی و حمایت مردم می‌توان از شرایط فعلی نیز با موفقیت عبور کرد.
پورمحمدی با تاکید بر امید آفرینی در جامعه ادامه داد: بهترین کار برای بهبود شرایط کنونی جامعه امیدآفرینی است و باید فضای سیاسی و فرهنگی کشور را در این جهت پیش برد.
وی با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید و شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی باید به طور جدی فعالیت کند، گفت: همکاری دولت و بخش خصوصی ضروری است.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در حل مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولید با هیچ‌ کس تعارف نداریم، گفت: رفع مشکلات باید در چارچوب قانون باشد و شفافیت نیز تنها راه علاج بروکراسی و سرعت بخشی در حل مشکلات است.
پورمحمدی در خصوص سهم استان در لایحه بودجه سال آینده کشور اعلام کرد: تلاش می‌ شود با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از حق استان در بودجه دفاع کنیم و در این راستا طی روزهای آینده جلساتی با نمایندگان خواهیم داشت.
در این نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز دیدگاه‌های خود را در خصوص برخی از مسائل جاری و راهکارهای حل مشکلات اقتصادی ارایه کردند.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.