محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در مراسم رونمایی از بازی آتشبار در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، ادامه داد: باید توجه داشت که ما در دنیایی زندگی می ‌کنیم که دنیایی پر از آشوب است و اگر حربه‌ و مکتب خاص خود را در دست نداشته باشیم، با شکست روبه رو می ‌شویم.
وی با تاکید بر ارزش و اهمیت وجود دانشگاه ها و مراکز علمی در کشور، گفت: یک دانشگاه معادل 100 کارخانه ارزش دارد.
پورمحمدی افزود: زمانی که در دانشگاه ها انقلاب فرهنگی شد، هرکس به جایی رفت اما من در دانشگاه ماندم و کار فرهنگی را ترجیح دادم، چون به ارزش و اهمیت ویژه مراکز علمی اعتقاد داشتم.
وی اضافه کرد: در دیدار جمعی از دانشگاهیان با امام راحل (ره) در دهه 60 ، دانشجویان پلاکاردی با جمله 'اگر امام فرمان دهد قلم‌ها را به مسلسل تبدیل می‌کنیم' وجود داشت که وقتی امام (ره) این پلاکارد را دیدند فرمودند: ما امیدواریم بشر به جایی برسد که مسلسل‌ها را به قلم تبدیل کند.
پورمحمدی با بیان اینکه علوم امروز بر خلاف گذشته به جای تفکیک در حال ترکیب است، یادآوری کرد: هنر نیز از جمله علومی است که ترکیبی شده و این درون و ایمان داخلی یک هنر است که آن را اسلامی و یا غیراسلامی می‌ کند.
وی ادامه داد: در جهان امروز کلمه تغییر از همه مسایل متمایز است به طوری که در همه بخش‌ها می‌ توان تغییر را مشاهده کرد.
پورمحمدی با اشاره به ایجاد و راه اندازی دانشکده چند رسانه ‌ای در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، افزود: ایجاد چنین مجموعه‌ ای شایسته نام تبریز است که اولین ‌ها از جمله صنعت چاپ، رسانه، مدارس استثنایی در آن تشکیل شد.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این شهر اسطوره های تاریخی و مکتب ویژه خود را دارد.
بازی «آتش بار» ویژه تلفن همراه، امروز با حضور سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا، در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز رونمایی شد این بازی موبایلی با محوریت شهید سردار حسن شفیع‌زاده، از بنیانگذاران توپخانه سپاه، در تبریز آماده شده است.
گروه بازی‌سازی سامر متشکل از دانشجویان کارشناسی ارشد هنرهای رایانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز، این بازی موبایلی را با حمایت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) فضای مجازی بسیج استان تولید کرده است.
کاربر در این بازی نقشه دیده بانی را ایفا می‌کند که باید گرای تانک‌های دشمن را که به مراکز مخابراتی نیروهای ایرانی حمله کرده‌اند، به توپخانه داده و آنها را با آتش توپخانه منهدم کند.
این بازی در نسخه اندروید آماده شده است همچنین نسخه AR (واقعیت افزوده) و VR (واقعیت مجازی) آن آماده رونمایی هستند.
دانلود رایگان این بازی موبایلی از کافه بازار و وب سایت www.AtashbarGame.ir ممکن است.
/3071/3038
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.