سرپرست معاوت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، با حضور در نشست روسای گروه توسعه بانوان ادارات کل سراسر کشور در تبریز، از نقش سلامتی بانوان در توسعه جامعه سخن گفت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زهرا سادات موسوی، در نشست روسای گروه توسعه بانوان ادارات کل سراسر کشور، اظهار کرد: توجه ویژه به دختران، زنان و مادران کشور افرادی سالم، با نشاط و سرزنده را در جامعه پرورش می‌دهد، چرا که همه ما توسط مادران مان پرورش یافته ایم و یقیناً تفکرات و اندیشه ها و سبک زندگی وی در فرزندانش تاثیر مستقیم دارد.
 
وی افزود: برگزاری نشستهای تخصصی مسئولین ورزش بانوان ادارات کل استانها به منزله واکاوی مسائل و رفع مشکلات احتمالی است تا از نتیجه این نشست و برخاست ها به نفع بانوان فرهیخته کشورمان استفاده کنیم.
 
موسوی ادامه داد: توجه ویژه فدراسیونها به حوزه بانوان و حضور نائب رئیسان بانوان در استانها، می تواند مایه دلگرمی زنان استان‌ها و توسعه ورزش بانوان ااست.
 
سرپرست معاوت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جمع مسئولین ورزش بانوان ادارات کل استانهای سراسر کشور از ارتقای آنان به سطح معاونت اداره کل خبر داده، افزود: با اجرایی شدن چارت سازمانی فعلی در وزارت ورزش و جوانان، مقدمات کار برای تسری آن به اداره کل استانها نیز در حال آماده سازی است که امیدوارم این امر تاثیر مستقیمی در افزایش سهم بانوان از زیر ساختارها، اعتبارات و فرصتهای به وجود آمده را در پی داشته باشد.
 
 
با برگزاری هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش کشور در تبریز، کارگاههای آموزشی با عنوان تمرین زدگی در ورزش قهرمانی با تدریس شهرام فرج زاده نایب رئیس انجمن جهانی پیکرشناسی ورزشی و رامین امیر ساسان استادیار دانشگاه و مشاور تغذیه تیمهای ملی و ورزشکاران آنها در سالن آمفی تئاتر مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار شد.
 
فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای وزارت ورزش و جوانان در آغاز به کار کارگاه‌های آموزشی کنگره علمی مدیریت ورزشی کشور گفت: این فرصت، غنیمتی است که در راستای علوم کاربردی گامی برداشته ایم.
 
وی افزود: به لحاظ تولید علم و مقاله کشورها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که کشور ما روندی صعودی داشته است. حضور شما دراین کارگاه برای اعتلای ورزش قهرمانی مفید است.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در راستای پژوهش و تحقیق در وزارت ورزش و جوان آن انجام شده و در سال بعدی تمرکز بر روی استان‌ها و توانمندسازی آنان در این مقوله است.
 
فضلی گفت: دیروز شاهد برگزاری کنگره علمی مدیریت ورزشی به نحو مطلوب در تبریز بودیم که در جوار این کنگره کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌کنیم.
 
در حاشیه این کارگاه‌ها، حبیب ستوده نژاد معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از شهرام فرج‌زاده و رامین امیر ساسان با اهدای یادبود این کنگره تجلیل به عمل آورد.
 
گفتنی است؛ شهرام فرج‌زاده موالو به عنوان نایب رییس انجمن جهانی پیکرشناسی ورزشی(ISAK)، کارگاه آموزشی تمرین زدگی در ورزش قهرمانی را تدریس می کند.
 
همچنین، رامین امیر ساسان استادیار دانشگاه و مشاره تغذیه تیم‌های مختلف ملی کشور کارگاه آموزشی تغذیه کاربردی در ورزش قهرمانی را تدریس می‌کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.