به گزارش ایرنا، بهروز اصغری اردلانی روز پنجشنبه در گردهمایی کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان اظهار داشت: انجمن اولیاء و مربیان مدارس در آموزش و آگاه سازی جامعه نقش بسزایی دارند که با تقویت آنها شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در بطن جامعه نیز خواهیم بود.
وی افزود: استان دارای 39 ناحیه و منطقه با 750 هزار دانش آموز است که 46 هزار کادر در بیش از هشت هزار مدرسه آذربایجان شرقی مشغول خدمت هستند.
اصغری یادآور شد: کارگروه ماده 18 برای ساماندهی سرویس مدارس با هماهنگی نهادها و ادارات و با نظارت دقیق فعالیت می کند و تاکنون هیچ مورد خاصی گزارش نشده است.
وی با بیان اینکه در موضوع مشارکت های مردمی جزو پیشتازان در کشور هستیم، از تعهد خیران مدرسه ساز به ارزش 80 میلیارد ریال در سال آینده خبر داد.

**بیش از چهار هزار مدرسه دارای انجمن اولیا و مربیان است
رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آذربایجان شرقی نیز گفت: چهار هزار و 881 مدرسه در سال تحصیلی 97-96 دارای انجمن اولیا و مربیان با بیش از 34 هزار نفر عضو فعالیت می کنند.
اصغر شفائیه با اشاره به انتخاب 58 مدرسه استان به عنوان مدرسه برتر کشوری در فعالیت های انجمن اولیا و مربیان، ساماندهی سرویس مدارس را یکی از رسالت های اصلی این حوزه عنوان کرد و افزود: نظارت بر این موضوع با جدیت انجام می شود.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ حادثه ای در سرویس مدارس استان رخ نداده است، از جابجایی 42 هزار دانش آموز با بیش از چهار هزار و 200 خودرو خبر داد.
شفائیه گفت: 100 مدرس آموزش والدین در زمینه دانش افزایی اولیا مدارس فعالیت می کنند.
750 هزار دانش آموز و 46 هزار کادر آموزشی در پنج هزار و 200 مدرسه آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.
6132/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.