به گزارش شنبه شب ایرنا، انتصاب رحمتی به سمت سرپرستی استانداری آذربایجان شرقی به دنبال ترک این سمت توسط مجید خدابخش، استاندار پیشین استان، به دلیل تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان انجام گرفت.
خدابخش دیروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز، ضمن خداحافظی از مردم و مسوولان، حلالیت خواست.
وی شهریور ماه سال گذشته به دنبال انتصاب جبارزاده، استاندار اسبق آذربایجان شرقی، به سمت معاون سیاسی وزیر کشور، سکانداری نهاد عالی دولت در استان را به عهده گرفت.
رحیم شهرتی فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان در کتابخانه مرکزی تبریز با اعلام اینکه امروز آخرین روز کاری اوست، از حاضران خداحافظی کرد.
سخنگوی وزارت کشور امروز با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در این وزارتخانه، گفت: سرپرستان ١١ استانداری کشور منصوب شدند.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی اظهار داشت: بر اساس اصلاحیه اخیر مجلس 14 استاندار مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند که در جلسه روز چهارشنبه 23 آبان ماه هیات دولت برای سه استان همدان، سیستان و بلوچستان و زنجان استانداران جدید تعیین شدند.
وی افزود: وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات و خدمات استانداران این ١١ استان در احکام جداگانه ای یکی از معاونان استانداران استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس، قم و یزد را به عنوان سرپرست استانداری منصوب کردد.
سخنگوی وزارت کشور با بیان این که در روزهای آتی استانداران پیشنهادی به هیات دولت معرفی خواهند شد، تاکید کرد: تا انتخاب استانداران جدید، تمام امورات استان ها توسط سرپرستان انجام خواهد شد تا خللی در پیشبرد برنامه ها به وجود نیاید.
سامانی همچنین با اشاره به مشمولیت معاون سیاسی وزارت کشور در قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزارت کشور، در حکمی بهرام سرمست مدیرکل سیاسی این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.