فرمانده انتظامی بناب ازکشف ۳۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران کالای قاچاق در محور مواصلاتی در هنگام گشت زنی به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 
 وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۳۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند که با اعلام نظرکارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است. 
شفقی گفت: در این رابطه یک دستگاه نیسان توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد. 
وی افزود: ترسیم مبارزه با کالای قاچاق محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال بسیار کارگشا است. 
فرمانده انتظامی شهرستان بناب همچنین از دستگیری سارقان حرفه‌ای کشمش انگوری در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ سهراب شفقی افزود: در پی سرقت کشمش انگوری موضوع به صورت جدی در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. 
 وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارقان از غفلت صاحبان باغ استفاده کرده و با ربودن کشمش های انگوری در حد یک تن به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال بلافاصله از محل متواری شدند. 
وی خاطرنشان کرد: بلافاصله با فعال کردن اکیپ گشت های مخصوص آگاهی دو نفر سارق شناسایی و در یک عملیات در حین سرقت دستگیر شدند. 
سرهنگ شفقی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاهشان کشمش های سرقتی نیز کشف شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.    Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.