حجت الاسلام حسین تقی زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 13 آبان یکی از روزهای استثنایی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و در این روز تاریخی، طنین استکبارستیزی ملت انقلابی ایران به گوش جهانیان خواهد رسید.
وی ادامه داد: مهمترین حادثه 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که در آن در سال 1358 دانشجویان پیرو خط در اعتراض به عملکرد دوگانه و ضعیف دولت موقت به ویژه درباره سفارت آمریکا که تبدیل به لانه جاسوسی و برنامه ریزی برای توطئه، تفرقه و از بین بردن نظام نوپای اسلامی شده بود، حمله برده و آنجا را تسخیر کردند.
وی اظهار داشت: اهمیت این موضوع آن قدر زیاد بود که حضرت امام خمینی (ره)، این حرکت دانشجویان را انقلاب دوم و انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول بیان نمودند.
تقی زاده گفت: امسال مراسم راهپیمایی 13 آبان بسیار متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود، چون دشمن درجه یک ملت و نظام جمهوری اسلامی یعنی آمریکای خون آشام با جنگ تمام عیار رسانه ای، روانی و عملیاتی و تحریم اقتصادی و تهدید درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن ملت ایران از اهداف پیش روی خود و تفرقه انداختن بین ملت و حاکمیت است و ادعا می کند که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را از زبان ملت ایران قطع و چهلمین سال انقلاب اسلامی را در کام ملت ایران تلخ خواهد کرد.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم ایران در مقابل نقشه های شوم دشمنان، یادآوری کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی در روزهای اخیر با خلق حماسه های بی نظیری همچون تاسوعا و عاشورای حسینی، برگزاری رزمایش چند صد هزار نفری بسیجیان و حماسه پیاده روی اربعین، عشق و ارادت خود را به اسلام و انقلاب ثابت کرده اند و در روز 13 آبان که چهل سالگی انقلاب اسلامی است، با افتخار به گذشته و امید به آینده و با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به صحنه خواهند آمد.
حجت الاسلام تقی زاده، تظاهرات امسال 13آبان را متعلق به همه اقشار مردم خواند و اضافه کرد: مردم فهیم و انقلابی ایران به خصوص اهالی شجاع، متدین و غیرتمند آذربایجان شرقی و تبریز شهید پرور اعم از نوجوانان و جوانان، زنان و مردان و دلسوزان به کشور و نظام اسلامی و حافظان امنیت، استقلال و آزادی برای خنثی کردن این توطئه ها و بی اثر کردن تحریم های ظالمانه، باشکوه تر و پرشورتر از سال های قبل در این تظاهرات شرکت خواهند کرد و یکبار دیگر پوزه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را به زمین خواهند زد.
وی اضافه کرد: تظاهرات مردم شهید پرور تبریز روز یکشنبه ساعت 9:30 صبح از محلات مختلف آغاز و به طرف سه راهی مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) انجام شده و از ساعت 10 صبح با اجرای برنامه های مختلف و متنوع و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز برگزار شده و با قرائت قطعنامه سراسری پایان خواهد یافت.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.