به گزارش ایرنا، محمد رضا تقیون امروز جمعه در خصوص اعتراض هواداران پر شور تیم فوتسال مس سونگون به همزمانی بازی این تیم با تراکتورسازی افزود: هیات فوتبال آذربایجان شرقی در وهله اول سعی می کند تا بازی های لیگ برتر در رشته های فوتبال و والیبال و حتی فوتسال پخش زنده داشته باشد و برای انجام این کار هم به دنبال جذب حامی مالی هستیم.
تقیون در پاسخ به این سوال که صدا و سیما باید برای بازی های لیگ برتر پخش زنده داشته باشد، یادآوری کرد: برای پاسخ به این سوال باید مسوولان بالا دست جواب بدهند، اما تا جایی که اطلاع دارم خود صدا و سیما برای این کار برنامه ریزی کرده است.
وی در مورد بازی های همزمان لیگ برتر فوتسال و فوتبال در هفته های آتی نیز که نمایندگان آذربایجان شرقی میزبان هستند، اضافه کرد: به طور قطع با هماهنگی سازمان لیگ، زمان مسابقات را تغییر خواهیم داد تا پوشش خبری و تصویری از صدا و سیما داشته باشیم.
عصر جمعه تیم مس سونگون قهرمان لیگ برتر فصل گذشته و قهرمان باشگاه های آسیا مقابل تیم پارسیان شهر قدس 7 بر 2 پیروز میدان شد، اما این بازی به طور زنده از شبکه استانی پخش نشد، اما بازی همزمان تیم تراکتورسازی با تیم پیکان از شبکه استانی و شما پخش زنده داشت.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.