مس سونگون در گام سوم لیگ برتر فوتسال، میزبان شهروند ساری است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در خانه به مصاف شهروند ساری می‌رود.
 
تیم مس سونگون که عنوان مدافع عنوان قهرمانی را به یدک می‌کشد، در دو هفته گذشته فصل جدید لیگ برتر، یک برد و یک تساوی داشته و به دنبال دومین برد خود است.
 
مسی‌ها در بازی هفته قبلی‌اش، با نتیجه یک بر یک مقابل ارژن شیراز متوقف شد و شهروند ساری هم در دو بازی گذشته، یک برد و یک باخت داشته و کار سختی در تبریز مقابل مس سونگون دارد.
 
مس سونگون هم اکنون با چهار امتیاز از دو بازی، در رده پنجم ایستاده و شهروند ساری نیز با سه امتیاز در ایستگاه نهم است.
 
برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:
 
*پنجشنبه 28 تیر 1397
گیتی‌پسند‌         -           شهرداری ساوه   
آذرخش بندرعباس            -           اهورا بهبهان       
 
*جمعه 29 تیر 1397
پارسیان شهر قدس          -           ارژن شیراز         
سن‌ایچ ساوه      -           مقاومت البرز      
فرش‌آرا   -           حفاری اهواز       
مقاومت قرچک     -           سوهان محمد سیما قم    Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.