به گزارش ایرنا، محمدرضازنوزی مطلق روز پنجشنبه افزود: بنده و هیات مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتورسازی در امر هدف‌گذاری و تبیین چشم انداز در کنار آقای اسدی هستیم و ایشان در امور اجرایی دارای اختیار کامل است.
زنوزی همچنین با اشاره به اعلام موضع و انتشار برخی مطالب از سوی نزدیکانش در محافل مختلف، بیان کرد: باشگاه تراکتورسازی یک زنوزی دارد و بقیه افراد نزدیک و منتسب به بنده هیچ سمت و دخالتی در باشگاه ندارند و تریبون اصلی و رسمی خود بنده هم وب‌سایت رسمی باشگاه است.
مالک باشگاه تراکتورسازی یادآوری کرد: آرامش تراکتورسازی خط قرمز من است و در این رابطه حتی برای نزدیک‌ترین افراد و اعضای خانواده‌ام هم استثناء قائل نیستم و حتی به مسئولان باشگاه دستور داده‌ام که از حضور وابستگان من در اطراف باشگاه و کنار تیم جلوگیری کنند.
زنوزی با تاکید بر اینکه هیچ فردی اجازه سوءاستفاده از ارتباط با بنده در ارتباط با باشگاه تراکتورسازی را ندارد، عنوان کرد: باشگاه تراکتور متعلق به میلیون‌ها مردم عاشقی است که با این تیم زندگی می‌کنند و صیانت و حفاظت از آن مسئولیت بزرگی است که بر عهده ما قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: بر این اساس با تمام توانم در این راه تلاش خواهم کرد و رسانه های رسمی باشگاه تراکتورسازی نیز وب سایت رسمی www.tractor-club.com و کانال تلگرامی و پیج اینستگرامی @tractorclub1970 می باشد.
تیم فوتبال تراکتورسازی با 16 امتیاز در رده پنجم رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جا دارد.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.