به گزارش ایرنا، ژاله فرامرزیان روز پنجشنبه با حضور در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی چند منظوره شهر جدید سهند اظهار داشت: تحقق ورزش رایگان برای مردم، دلخواه وزارت ورزش و جوانان است.
وی با اشاره به فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ما برای تامین زیر ساخت‌ها، تجهیزات و اسباب ورزشی، کمبود منابع داریم و تامین این نقص از عهده پتانسیل‌های فعلی دولت خارج است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان افزود: می توانیم برای تامین این منابع، از شهرداری ها و بنگاه‌های اقتصادی محلی استفاده کنیم.
وی یادآور شد: برای اینکه بتوانیم از اماکن ورزشی استفاده کنیم، باید از منابع درست استفاده کنیم و اماکن ورزشی خیرساز را توسعه دهیم.
فرامرزیان گفت: از مدیران همه استان‌ها انتظار داریم از ظرفیت‌های قانونی موجود مانند ماده 27 استفاده بهینه و از مساعدت و همکاری خیران و مدیران صنایع، برای کمک به توسعه ورزش استفاده کنند.
وی با حضور در همایش بزرگ کوه پیمایی شهر تبریز اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان خود را نسبت به ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی متعهد می داند.
سالن چندمنظوره شهر جدید سهند با یک هزار و 400 مترمربع وسعت از جمله طرح های سفر استانی رییس جمهوری به آذربایجان شرقی و ویژه ورزش های توپی است.
معاون وزیر ورزش در آیین افتتاح این طرح وعده داد که تا یک سال آینده یک زمین چمن مصنوعی در کنار سالن چندمنظوره افتتاح شود.
به گزارش ایرنا، هفته تربیت بدنی از 26 مهر ماه تا دوم آبان ماه با شعار چهل سال ورزش، چهل سال افتخار ادامه دارد.
6132/9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.