سیدعلی موسوی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موقعیت ویژه این شهرستان در توسعه صنعتی استان افزود: شهرک تخصصی الکترونیک شهرستان دانش بنیان است و در مراحل پایانی ساخت بوده و به زودی به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: شهرک تخصصی صنایع دستی و تولیدات روستاییان هم در اشتغال منطقه نقش موثری ایفا می کند.
فرماندار بستان آباد با اشاره به اینکه سرریز صنعت استان به این شهرستان است، از آمادگی واگذاری شهرک صنعتی شماره 2 به متقاضیان خبر داد و یادآوری کرد: این شهرک به وسعت 93 هکتار تملک و زیرساخت های آن آماده شده است.
حسینی به ظرفیت های این شهرستان در حوزه کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال سرمایه گذار در حوزه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و دامی هستیم.
وی با بیان اینکه در برخی از روستاها استعدادهایی مخصوص برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی شناسایی شده است، گفت: بستان آباد در میزان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی روستایی مقام اول استان را به خود اختصاص داده است.
موسوی از تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی در این شهرستان خبر داد و افزود: این ستاد وضعیت تکریم ارباب رجوع در ادارات و رسیدگی به مشکلات مردم در دستگاه های دولتی را با دقت رصد و با موارد تخلف با جدیت برخورد می کند.
شهرستان بستان آباد با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتر شرق تبریز واقع شده است.
7239/8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.