به گزارش ایرنا،سید حسینعلی موسوی در نشست توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی با حضور گروه نظارت بر اجرای طرح های روستایی، بخشدار موسیان و دهیاران روستاهای هدف طرح گفت: 9 روستا در این شهرستان هدف اجرای طرح هستند که اطلاعات انها در خصوص ظرفیت ها و مزیتها و قابلیت انها جمع آوری شده است.
وی افزود: طرح هایی در حوزه های کشاورزی و دامداری و صنایع دستی برای این روستاها تعریف شده و گروه نظارت نیز روند را در جهت هر چه بهتر اجرایی شدن طرح ها بررسی و بصورت تخصصی موضوعات را دنبال می کنند.
موسوی بر ضرورت تشویق مردم به استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی متناسب با ظرفیت های هر روستا تاکید کرد و گفت: دولت در این زمینه برای اشتغال روستاها و جلوگیری از مهاجرت تسهیلات خوبی اختصاص داده که مردم می توانند با ارایه طرح ها از این تسهیلات بهره مند شوند.
فرماندار دهلران گفت: مطالعات علمی طرح ها توسط دانشگاه ایلام در مدت 6 ماه انجام می شود و با ارایه به سازمان برنامه ریزی و وزارت کشور و پس از تایید جهت اجرا به استان و شهرستان داده می شوند.
وی بر ضرورت کارشناسی دقیق طرح ها تاکید کرد و گفت: بخشدار و دهیار روستاهای هدف طرح باید با دقت و بررسی همه جوانب از این فرصت در جهت بهره مندی مردم از تسهیلات استفاده و مردم را تشویق کنند که در این طرح مشارکت کنند.
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.