رزمایش و اجتماع 30 هزار نفری گردان‌های بیت المقدس و کوثر تبریز با عنوان "سپاهیان محمد رسول الله" با حضور اقشار مختلف بسیج، مسئولان لشکری و کشوری در دهکده مقاومت سپاه عاشورا برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، فرمانده سپاه عاشورا در این رزمایش اظهار کرد: این تجمع تجدید میثاق مردم غیور آذربایجان با مقام معظم رهبری بوده و این تجمع حماسی نماد بزرگی از حیات و سرزندگی مردم رشید ایران اسلامی است.
سردار عابدین خرم با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب در مورد خطه آذربایجان، گفت: بسیجیان در تمامی صحنه‌ها نقش آفرین بوده و قیام به قسط کردند. 
فرمانده سپاه عاشورا تشریح کرد: این رزمایش با عنوان "خدمت و اقتدار" از ۹ شهریور در سه مرحله با حضور بسیجیان در قالب ۳۲۴ اردوی شش هزار نفری در مناطق مختلف شروع شد.
وی در این رابطه گفت: ساخت و مرمت بیش از ۴۰۰ مسجد و خانه محروم، خانه عالم و بهداشت، توزیع ۱۴ هزار بسته آموزشی و فرهنگی بین دانش‌آموزان مناطق محروم، ارائه خدمات پزشکی و درمانی برای ۱۵ هزار خانواده در مناطق محروم استان، ارایه خدمات مشاوره برای هشت هزار نفر، تکمیل ۱۷ پروژه آب رسانی از جمله اقدامات در قالب این رزمایش بود که مهاجرت معکوس مردم به روستاها را در پی داشته است.
وی در پایان تاکید کرد: آذربایجان، دژ مستحکم و حصن حصین انقلاب و نقطه ثقل ملت ایران است. 
گفتنی است، آیت‌الله سید احمد خاتمی سخنران ویژه این مراسم بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.