به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین محمدی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته دفاع و شروع سال تحصیلی جدید،صلابت، اقتدار، پویایی و رو به رشد بودن نظام جمهوری اسلامی را ثمره ای از خون شهدا از صدر انقلاب تا کنون دانست و افزود: اگرامروز از اقتدار کشور سخن می گوییم، نتیجه رشادت های رزمندگان دفاع مقدس بوده و از حفظ تمامیت ارضی کشور دم می زنیم، و یا با امنیت تمام برنامه های متنوع و مراسم خود را انجام می دهیم، همه ناشی از نعمت خون شهداست.
فرمانده سپاه میانه اظهارکرد: تنها حضور در مزارشهدا یا اجرای یادواره ها کافی نیست بلکه برای ادای دین باید به وصایای آنان عامل باشیم .
وی دشمن شناسی و اطاعت مطلق از رهبری را از مهمترین وصایای شهدا عنوان کرد و افزود: در کنار بیعت باشهدا و آرمان های آنان و امام راحل (ره) یعنی باید وارد میدان عمل شده به وصایای شهدا و رهنمودهای رهبری عمل کنیم.
سرهنگ محمدی با محکوم کردن جنایات تروریستی در اهواز، عمل تروریست ها را نهایت خواری و ذلالت عنوان کرد و افزود: آنها هنر مقابله با نیروهای نظامی مادرسنگرهای واقعی را ندارند و حامیان آنان دشمنانی بزدل هستند که به دروغ خود را ضدتروریسم معرفی می کنند اماخود تروریست بوده و حمایتی جدی از تروریستها دارند.
آیین عطرافشانی و گلباران مزار مطهرشهدای میانه با حضورنیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری و جمعی از مردم و بسیجیان شهرستان برگزارشد.
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.