به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد علی آل هاشم روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا اظهارداشت: ارزیابی ناظران و کارشناسان نشان می‌دهد که سخنرانی دکتر روحانی نسبت به سخنرانی‌های پیشین، منطقی‌تر، سنجیده‌تر و متناسب با موقعیت بود و رییس جمهور از ظرفیت وحدت ملی به عنوان محرکی برای سخنرانی خود استفاده کرد و از واژگانی بهره گرفت که برای عرف بین‌المللی و طرف‌های غیرایرانی قابل فهم بود.
وی گفت: دفاع مقدس مظهر معنویت، آرمان خواهی، تدبیر و حکمت ملت ایران بوده و امروز به برکت خون‌ پاک شهدای آن دوران و همچنین به پشتوانه اقتدار ملی، رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل تصویری مصمم و استوار از ایران اسلامی را به رخ دنیا می‌کشد.
وی افزود: رییس جمهور در نطق 15 دقیقه‌ای، با ارایه تصویری شفاف و مشروع از چهره مستحکم، منطقی، قاطع و استوار ایران و محکوم کردن طرف آمریکایی توانست برنده قطعی این مجادله باشد.
امام جمعه تبریز اظهار امیدواری کرد: رییس جمهوری کشورمان بتواند در پاشیدن بذر آرامش در میان مردم به ویژه قشر محروم جامعه نیز موفق باشد و اقداماتی را برای تغییر نظام اقتصادی داخلی انجام دهد تا دیگر شاهد یاوه‌گویی‌های افرادی مثل ترامپ نباشیم.
وی با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا گفت: از نکات برجسته‌ای که در مجمع عمومی و حین سخنرانی ترامپ اتفاق افتاد، واکنش حضار به سخنرانی او بود و این موضوع سرو صدای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: رفتار ترامپ زمینه‌ای را فراهم کرد تا تمامی سران شرکت کننده در مجمع عمومی سازمان ملل با صدای بلند به او خندیدند و خود او هم از این موضوع تعجب کرد.
وی با بیان این که شاهد برکات انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اضافه کرد: دشمن جنگ تحمیلی را برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخته بود و اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ور شدن نیرو و روحیه‌ انقلابی در داخل و خارج کشور شد.
وی گفت: هر چند این جنگ زیان‌هایی برای کشور داشت و تعداد فراوانی از مردم ما جان خود را از دست دادند، اما یکی از برکات این جنگ این بود که ما توانستیم روی پای خودمان بایستیم و علت مخالفت امروز دشمنانمان با ما، صدور فرهنگ دفاع مقدس به کشورهای دیگر است.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.