به گزارش ایرنا، سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت : در دوران جنگ تحمیلی تمامی جهان در حالی مقابل ایران اسلامی ایستادند که پیشرفته ترین سلاح رزمندگان ما ژ3 بود که آن هم پس از چند بار تیر اندازی به چوب دستی تبدیل می شد.
وی اظهار کرد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هیچ امکاناتی در اختیار رزمندگان اسلام نبود و افراد نفوذی همچون بنی صدر اجازه استفاده از اندک امکانات موجود را نیز به رزمندگان نمی دادند ، ولی امروز به واسطه ایستادگی مردم و تلاش دانشمندان کشور ، ایران اسلامی به سلاح و موشک های پیشرفته برای دفاع در برابر تهدیدات همه جانبه دشمنان دست یافته است.
نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود : استکبار جهانی در حالی ایران را از داشتن موشک های بازدارنده منع می کند که کشورهایی که حتی تهدید نمی شوند در حال خرید سلاح و تجهیز به ابزار جنگی هستند.
وی تأکید کرد: این که امروز استکبار جهانی از ملت ایران عصبانی است و اوج حقارت خود را در سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل نشان می دهد ، به دلیل همین ایستادگی ، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: تریبون سازمان ملل ، محلی برای بیان مخالفت با جنگ و خونریزی است و سخنرانان باید در آن پیام صلح و دوستی را ترویج کنند در حالی که ترامپ ، از این تریبون برای جنگ افروزی و خشونت استفاده می کند.
نقوی افزود : انقلاب اسلامی حرکتی علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل شکل داد و این امر همواره موجب عصبانیت آمریکا از ملت ایران است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود :آمریکا با خیال خام خودش در عراق و سوریه حضور پیدا کرد تا به ایران مسلط شود ولی اقتدار ملت و نظام ، بینی آن ها را به خاک مالید و آن ها را در نقشه های شومشان ناکام کرد.
وی تأکید کرد: امروزجهانیان شاهدند که پرچم ایران درکشور سوریه افراشته است و کشورهایی نظیر آمریکا و ترکیه در این کشور هیچ جایگاهی ندارند.
نقوی افزود : این که امروز ملت ایران در عراق حضور پیدا کرده و اجتماع چنده ده میلیون نفری اربعین را برگزار می کند ، نشان از اوج اقتدار نظام و شکست توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.