معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: وحدت در جامعه اسلامی لازمه‌ی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ الیاس گل محمدزاده در برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا با محکوم کردن اقدام تروریستی در اهواز همزمان با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز هر اتفاقی از این قبیل در هر جایی رخ دهد، دست آمریکا در میان است، دشمنان تلاش می‌کنند تاریخ دفاع مقدس را تحریف کنند و ما نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد.
وی در ادامه با تاکید بر نقش اجرایی عوامل بهداشت و درمان در جنگ ایران و عراق، گفت: تیم بهداشت و درمان در طول هشت سال دفاع مقدس از روزهای آغازین در صحنه حضور داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در طول هشت سالی که دشمن جنگ نابرابر را به مردم ایران تحمیل کرد، مردم ما به تنهایی در مقابل استکبار، کار بزرگی را انجام دادند، به جز نیروی هوایی، عراق در بقیه‌ی عرصه‌ها قوی‌تر از ما بود و آن‌ها خوشحال بودند که در کم‌ترین زمان، ایران را شکست داده و نتیجه خواهند گرفت.
گل محمدزاده تصریح کرد: مردم ایران و خرمشهر به فرماندهی افرادی همچون شهید جهان‌آرا طوری مقاومت کردند که عراقی‌ها از وجود چنین لشکری تعجب کردند، صدام در مصاحبه با خبرنگاران ادعا کرده بود که یک هفته بعد در تهران مصاحبه خواهد کرد، آنان معتقد بودند که ایران تجزیه شده بهتر از ایران بزرگ بوده و تنها برای گرفتن اروندرود نیامده بودند، بلکه برای تجزیه ایران آمده‌ بودند.
وی در ادامه با تاکید بر حمایت آمریکا از تروریسم، اضافه کرد: پس از حادثه‌ی تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز، همزمان در نیویورک جلسه‌ای تشکیل شد و از تروریست‌ها حمایت کردند، مظلومیت رزمندگان و مجاهدان اسلام و دوران دفاع مقدس بر همگان مشخص بوده و امام (ره) نیز در پیامشان به آن اشاره کرده بودند. 
وی خاطرنشان کرد: باید الان هم مثل دوران دفاع مقدس از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم، امروزه، جنگ ترکیبی همه جانبه‌ی دشمن در عرصه‌های مختلف علیه ما شکل گرفته است و آنان سعی در تغییر هنجارها و ارزش‌ها دارند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در پایان با تاکید بر این که باید از هشت سال دفاع مقدس، درس عبرت بگیریم، متذکر شد: اگر اندیشه انقلابی الان هم حاکم بود، در چنین وضعی نبودیم و دشمن جرات ورود به حوزه‌ی اقتصادی را پیدا نمی‌کرد. یکی از دستاوردهای دفاع مقدس اعتماد نکردن به دشمن بود، انتظار داریم فرمایشات رهبری در حوزه‌های مختلف اجرایی شود.
حجت‌الاسلام یوسف خیری، نماینده نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه این مراسم با بیان این که پیروزی از آن ما خواهد بود، گفت: وضعیت کشور ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بهتر از الان نبود، اما مردم ما با مقاومت، پیروز شدند، بسیاری در تلاشند تا ناامیدی را به جامعه تزریق کنند، اما ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با کمک خداوند، این نظام و کشور را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.
برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آمفی تئاتر دانشکده داروسازی با حضور بسیجیان و مسئولان برگزار و از فعالان بسیج جامعه پزشکی و طرح شهید رهنمون تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.