به گزارش ایرنا، فرخ مطلبی فر روز سه شنبه در اولین جلسه گردهمایی روسای ادارات هواشناسی استان افزود: امسال 800 میلیون ریال نیز برای بروزرسانی و عملیاتی کردن ایستگاه خودکار هواشناسی هشترود هزینه شد.
وی یادآوری کرد: ایستگاه خودکار هواشناسی هشترود قابلیت سنجش سمت و سرعت باد، دما، رطوبت هوا، دمای اعماق خاک، فشار و میزان بارش را دارد و در حوزه کشاورزی هم مورد استفاده قرار می گیرد.
مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی اظهار داشت: تمامی روسای ادارات باید خدمت رسانی به مردم را وظایف اصلی خود دانسته و همکاری های صمیمانه را با مسوولان شهرستانی داشته باشند.
مطلبی فر با اشاره به اهداف سازمان و برنامه های اداره کل هواشناسی خواستار همکاری و همدلی روسا و کارکنان در خصوص پیشبرد این اهداف شد و ادامه داد: این گردهمایی با هدف بررسی مشکلات ادارات و تصمیم گیری برای رفع آن ها برگزار شد.
در این جلسه تمامی سامانه های جدید تحت وب برای ارسال و دریافت اطلاعات جوی و پیش بینی در حوزه کشاورزی و ارایه آمار معرفی و آموزش های لازم به شرکت کنندگان ارایه شد و این سامانه ها در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.
در ادامه این جلسه روسای ادارات هواشناسی مشکلات، چالش ها و راهکارهای موجود خود را ارایه و رهنمودهای لازم از سوی مسوولان ستادی به آن ها ارایه شد.
همچنین در این جلسه از دست اندرکاران و کارشناسان برتر سه ماه اول سال 97 با اهدای لوح، قدردانی شد.
8023//6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.