مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز تئاتر استان جان تازه‌ایی گرفته است و من این قول را می‌دهم که با کمک هنرمندان بتوانیم هرساله اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، بابک نهرین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در این جشنواره ۳۱ اثر به جشنواره ارسال شد که ۱۲ اثر به جشنواره راه یافت که از دکتر محمدپور و هنرمندان عزیز قدردانی می‌کنم و خیلی خوشحالم که این جشنواره با وجود مشکلات و سنگ‌اندازی‌های فراوان، به پایان رسید.

محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در این برنامه اظهار داشت: آرزوی توفیق برای هنرمندان عزیز دارم و امیدوارم که بتوانیم این جشنواره را با قدرت ادامه دهیم چراکه جشنواره تئاتر سفره‌ایی است که برای هنرمندان باز شده است و هرکس سهمی در آن دارد. 

وی اضافه کرد: حقیقتا در حوزه تئاتر استان توانسته‌ایم پیشرفت کنیم. سال قبل در ثبت گروه‌های هنری ۱۵ گروه داشتیم که امروزه ۳۸ گروه هنری در استان مجوز فعالیت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: امروز تئاتر استان جان تازه‌ای گرفته است و من این قول را می‌دهم که با کمک هنرمندان بتوانیم هرساله اجرا کنیم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.